Aanvullende data bronnen

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024
Hey Guys,

Ik was vandaag eens door de Open Data van de overheid aan het neuzen en kon van de KVK alleen geanonimiseerde gegevens vinden, maar er zijn diverse websites die niet-geanonimiseerde kvk data gebruiken (drimble bijvoorbeeld). Enig idee of er nog andere (gratis) bronnen zijn voor deze data?

[ Voor 16% gewijzigd door CMG op 19-05-2018 15:16 . Reden: Links toegevoegd ]

NKCSS - Projects - YouTube

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:04
KVK gegevens kan je gewoon bij de KVK raadplegen als je daar toegang toe hebt. Kost volgens mij wel geld, maar dat zou je even moeten uitzoeken bij de KVK.

edit: zie https://www.kvk.nl/produc...delsregister-dataservice/

[ Voor 21% gewijzigd door GrooV op 19-05-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dat had je toch ook wel zelf kunnen vinden lijkt me? Anyway, wat het zoeken naar data precies in programmin doet is me niet helemaal duidelijk aangezien je voorlopig er nog niet mee aan het programmeren bent. Ook geef je niet je eigen pogingen aan om te vinden waar je naar op zoek bent, en dat verwachten we ook van je. Ik kan dan ook niet anders dan je topic sluiten.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.