Hyperlinks openen in Mail

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanadio
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-03 16:55
Mijn vraag:
Hoe open ik hyperlinks in het Apple Mail programma ?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
High Sierra

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Gezocht op internet, niet gevonden . . .

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat voor hyperlinks? Wat lukt er niet? Wat gaat er fout? Krijg je een foutmelding? Wat waren je zoektermen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanadio
Gewoon een link in je mail die je kan aanklikken zodat je op een pagina komt waar dit naar toe zou moeten leiden . . . . Wat ik in gmail had . . . nu over naar Mac.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
@Lanadio De zoekterm "apple mail unable to open hyperlink" geeft op Google tientallen hits en de meeste geven aan "Open Safari Setting and change Safari to be the default browser" , heb je dat ook al geprobeerd ?

https://discussions.apple.com/thread/8151536

[ Voor 12% gewijzigd door Breezers op 19-05-2018 15:42 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Lanadio schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:20:
Gewoon een link in je mail die je kan aanklikken zodat je op een pagina komt waar dit naar toe zou moeten leiden . . . . Wat ik in gmail had . . . nu over naar Mac.
Ok, dus om je vraag "Hoe open ik hyperlinks in het Apple Mail programma ?" te beantwoorden: door er op te klikken, zoals je ook in gmail doet.

Maar neem aan dat er meer aan de hand is :) Dus vertel 'ns wat nu precies het probleem is? Wat gaat er fout? Welke foutmelding krijg je?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Erop klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanadio
Echt ? Is die vraag zo moeilijk ? Safari is mijn default browser en ja ik klik erop maar er gebeurt niet veel. Beste mensen laat maar ! Bedankt voor jullie hulp . . . Toedeloe !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Lanadio schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:43:
Echt ? Is die vraag zo moeilijk ? Safari is mijn default browser en ja ik klik erop maar er gebeurt niet veel. Beste mensen laat maar ! Bedankt voor jullie hulp . . . Toedeloe !
Je vraag is onduidelijk. Wij weten niet wat er precies aan de hand is, dus dan krijg je dit soort antwoorden. Als je een topic opent is handig om zo volledig en zo duidelijk mogelijk te zijn. Voor de volgende keer is het wellicht handig eerst Het algemeen beleid #quickstart nog 'ns goed door te lezen, en ook Hoe vragen te stellen op de verstandige manier.

Dat gezegd hebbende: heb je de suggestie van Breezers geprobeerd? Wat was het resultaat?

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 24-05-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanadio
Vraag onduidelijk ?! "kijk er rijdt een rode auto door de straat" Wat bedoel je ? Het is erg onduidelijk. Leg precies uit wat je bedoelt . . . . Is mijn punt nu duidelijk ? Of is deze metafoor ook niet te begrijpen ? IQ ?? :( :( :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Lanadio schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:49:
Vraag onduidelijk ?! "kijk er rijdt een rode auto door de straat" Wat bedoel je ? Het is erg onduidelijk. Leg precies uit wat je bedoelt . . . . Is mijn punt nu duidelijk ? Of is deze metafoor ook niet te begrijpen ? IQ ?? :( :( :(
Ik begrijp je helemaal.

Ik bel laatst mijn autogarage, ik zeg "Hij doet het niet"

Vraagt die gast wat er precies niet werkt. 7(8)7 Het moet niet gekker worden toch.

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Lanadio schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:49:
We willen je met alle liefde helpen, maar dan is het wel zaak om serieus te reageren. Als je dit echter weigert te doen dan is het snel afgelopen met de pret, en dit topic gaat dan ook op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we van je verwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 24-05-2018 15:59 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.