Toon posts:

Windows 10 blijft hangeb

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Nou ik had op mijn laptop/tablet een update van windows 10, nou is er eigenlijk geen schijf ruimte vrij maar hij begon hier zelf mee.
Vervolgens na een restart komt direct na het inloggen het update scherm met te tekst Hallo update wordt geïnstalleerd maar dit blijft in een loop zitten en kan helemaal niks.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

In veilige modus opstarten lijkt wat meer te doen maar kom windows net zo goed niet in en krijg een scherm "het duurt net wat langer dan normaal"
Opstart herstel werkt ook niet.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 07:15
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:27:
Mijn vraag
...
Nou ik had op mijn laptop/tablet een update van windows 10, nou is er eigenlijk geen schijf ruimte vrij maar hij begon hier zelf mee.
Vervolgens na een restart komt direct na het inloggen het update scherm met te tekst Hallo update wordt geïnstalleerd maar dit blijft in een loop zitten en kan helemaal niks.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

In veilige modus opstarten lijkt wat meer te doen maar kom windows net zo goed niet in en krijg een scherm "het duurt net wat langer dan normaal"
Opstart herstel werkt ook niet.
...
(Opstart) herstel proberen dmv een Windows 10 usb stick, werkt dit ook niet -> clean install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat is de reden dat de schijf vol zit? Kan je de schijf niet eerst legen, voordat je de boel gaat updaten? Ik verwacht namelijk dat de update ook niet gaat werken ivm tekort aan schijfruimte.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)