Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
95% gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1000 euro maar 100 euro meer of minder maakt mij ook niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De GPU die in mijn wenslijstje staat ga ik binnenkort tweedehands ophalen(voor 200 euro dus totaalprijs -68).Voor de rest alleen headset en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videocard, redelijk processor 16 gb ram en 2 TB opslag+ 250 gb ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mid-high settings van de meeste games rond 60 fps. Heb hiervoor altijd met intergrated graphics gespeeld dus het is sowieso al een flinke upgrade.
Ga je overklokken?
Ja, ik zou graag willen weten hoe dat moet (als ik mijn pc eenmaal heb kan ik dat natuurlijk gewoon op zoeken). Maar misschien hebben mensen nog wat tips and tricks want ik heb nog nooit overgeklokt.
Wat verwacht je van ons?
Laatste adviezen voordat ik definitief ga kopen. Dit wat ik nu heb is toch al wat ik wil maar misschien zijn er nog kleine aanpassing te maken.
95% gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1000 euro maar 100 euro meer of minder maakt mij ook niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De GPU die in mijn wenslijstje staat ga ik binnenkort tweedehands ophalen(voor 200 euro dus totaalprijs -68).Voor de rest alleen headset en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videocard, redelijk processor 16 gb ram en 2 TB opslag+ 250 gb ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mid-high settings van de meeste games rond 60 fps. Heb hiervoor altijd met intergrated graphics gespeeld dus het is sowieso al een flinke upgrade.
Ga je overklokken?
Ja, ik zou graag willen weten hoe dat moet (als ik mijn pc eenmaal heb kan ik dat natuurlijk gewoon op zoeken). Maar misschien hebben mensen nog wat tips and tricks want ik heb nog nooit overgeklokt.
Wat verwacht je van ons?
Laatste adviezen voordat ik definitief ga kopen. Dit wat ik nu heb is toch al wat ik wil maar misschien zijn er nog kleine aanpassing te maken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 162,- | € 162,- |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G | € 268,- | € 268,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) | € 52,- | € 52,- |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3000C15D-16GVRB | € 136,45 | € 136,45 |
| 1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 66,- | € 66,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.097,46 | |