• HardFusion
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11-2023
Momenteel werk ik nog steeds met mijn ipad air 2 64GB, nog altijd even snel en perfect zoals bij aankoop. Ik blijf hem gebruiken en hopen/wachten op het moment dat tablets op de markt komen die een volledig scherm benutten zonder rand (iets wat sommige recente smartphones al hebben zoals de iphone X, O+6,...).

Zit dit er nog aan te komen? Ik begin het wat te vrezen want bij release va nieuwe tablets is dit nog steeds niet aanwezig en zijn er ook geen geruchten die de ronde gaan naar de toekomst toe...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je onderwerp is niet geheel duidelijk, maar ik kan mij qua ontwerp, maar ook praktisch voorstellen dat je geen tablet wilt zonder randjes.

Waar je een telefoon in je hele hand kan houden, wil je dat niet met een tablet. Zo heb je tenminste nog houvast aan de zijkanten

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:39

SuBBaSS

-has Ryzen

Dat wordt lastig vasthouden zonder hem te bedienen dan?

• HardFusion
SuBBaSS schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:07:
Dat wordt lastig vasthouden zonder hem te bedienen dan?
Klopt maar als je een filmpje of iets wil zien op je tablet lijkt me dat veel leuker nog als je qua grote van het toestel dezelfde hebt maar het scherm is groter aangezien de dikke randen (zoals bij de ipad air 2) verdwenen zijn, toch? ;) Een tablet hoef je niet constant vast te houden hé, dat doe ik toch niet constant :p Maar dit viel me toch wel op dat er qua schermen niet veel aandacht meer wordt aan besteed van tablets in vergelijking met een smartphone... Jammer, maar zolang mijn ipad air 2 het doet blijf ik hem gebruiken want andere tablets kunnen me niet overtuigen (en ja, door dat scherm) ;)

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:39

SuBBaSS

-has Ryzen

HardFusion schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:12:
[...]

Klopt maar als je een filmpje of iets wil zien op je tablet lijkt me dat veel leuker nog als je qua grote van het toestel dezelfde hebt maar het scherm is groter aangezien de dikke randen (zoals bij de ipad air 2) verdwenen zijn, toch? ;) Een tablet hoef je niet constant vast te houden hé, dat doe ik toch niet constant :p Maar dit viel me toch wel op dat er qua schermen niet veel aandacht meer wordt aan besteed van tablets in vergelijking met een smartphone... Jammer, maar zolang mijn ipad air 2 het doet blijf ik hem gebruiken want andere tablets kunnen me niet overtuigen (en ja, door dat scherm) ;)
Snap je volkomen hoor!
Heb hier zelf m'n ipad ook lang niet altijd in mijn handen maar ben toch wel blij dat hij zo'n bezel heeft. Kan bij de ipad overigens ook niet anders aangezien er een fysieke home button op zit. Anders zou apple zoiets als bij de iphone x moeten verzinnen (dus een 'virtuele' homebutton). Daar zit ik eerlijk gezegd helemaal niet op te wachten.
Ik hou van knopjes. O+

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Omhoog swipen zoals de iPhone X werkt natuurlijk op een iPad ook prima. Daar hoeft geen fysieke knop meer op te zitten.

Laat maar komen als je het mij vraagt. Met de iPhone X heb ik ook zelden ongewenste aanraking dus dat moet softwarematig op een iPad ook wel te regelen zijn.

Geef mij maar een iPad Mini met een groter scherm zonder bezels. Lijkt mij fantastisch.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/1kcw8t4q2qsg8.jpeg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• HardFusion
Donstil schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:09:
Omhoog swipen zoals de iPhone X werkt natuurlijk op een iPad ook prima. Daar hoeft geen fysieke knop meer op te zitten.

Laat maar komen als je het mij vraagt. Met de iPhone X heb ik ook zelden ongewenste aanraking dus dat moet softwarematig op een iPad ook wel te regelen zijn.

Geef mij maar een iPad Mini met een groter scherm zonder bezels. Lijkt mij fantastisch.

[afbeelding]
Exact dit zoals op deze foto, daar zit ik op te wachten ;)
Pagina: 1