Ik heb een surface pro 3 aan de muur hangen als controller voor mijn domotica setup. Tot voor de April Update was deze zo ingesteld dat:
- na 1 minuut inactief te zijn het scherm uit ging
- dat met het scherm uit het touch gedeelte van het scherm nog wel werkt
Ik kon dus willekeurig ergens het scherm aanraken om het scherm aan te zetten.
Na de April Update werkt dit niet meer. Het scherm gaat uit en is alleen aan te krijgen door op de windows knop / power button te klikken.
Ik kan me niet meer herinneren welke instellingen ik gebruikte om de gewenste functionaliteit te krijgen. Ik heb me suf gezocht om dit voor elkaar te krijgen. In Windows zelf kan ik niks vinden wat hier mee te maken kan hebben en google geeft vooral resultaten over problemen met touchscreens.
- sleep staat uit
- de tablet is altijd gekoppeld aan de lader
- monitor gaat uit na 1 minuut
- alle drivers zijn gewoon geinstalleerd, alles werkt normaal
Ik hoop dat ik gewoon ergens een instelling ben vergeten, dat iemand hier iets roept en dat het daarna gewoon weer werkt.
- na 1 minuut inactief te zijn het scherm uit ging
- dat met het scherm uit het touch gedeelte van het scherm nog wel werkt
Ik kon dus willekeurig ergens het scherm aanraken om het scherm aan te zetten.
Na de April Update werkt dit niet meer. Het scherm gaat uit en is alleen aan te krijgen door op de windows knop / power button te klikken.
Ik kan me niet meer herinneren welke instellingen ik gebruikte om de gewenste functionaliteit te krijgen. Ik heb me suf gezocht om dit voor elkaar te krijgen. In Windows zelf kan ik niks vinden wat hier mee te maken kan hebben en google geeft vooral resultaten over problemen met touchscreens.
- sleep staat uit
- de tablet is altijd gekoppeld aan de lader
- monitor gaat uit na 1 minuut
- alle drivers zijn gewoon geinstalleerd, alles werkt normaal
Ik hoop dat ik gewoon ergens een instelling ben vergeten, dat iemand hier iets roept en dat het daarna gewoon weer werkt.