Pc geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal
Ik heb een pc samengesteld maar De pc geeft geen beeld maar de fentilatoren drieën wel .
Ik heb onderandere al en andere videokaart geprobeerd maar ik krijg geen beeld en al een andere voeding geprobeerd maar dat helpt ook niet . in de pc zit een asrock fm2a68m-dg3+ Moederbord
als videokaart heb ik een gigabyte GeForce gt710 2gb
als CPU heb ik gekozen voor AMD a6 5400k 3.8 GHz met een standaard cooler
als ram heb ik een setje 16 ram van Samsung
En een xilence redwings series met 350 wat
zoals je ziet zijn alle onderdelen wel aan de goedkope kant
En ik heb Windows home maar die moet ik nog installeren

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crossfire1987
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 19:38
Heb je kaart ook al eens in andere pc gestoken om te kijken of hij het hier wel doet

[ Voor 91% gewijzigd door Crossfire1987 op 18-05-2018 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Heb je de ram wel in de goede sloten? Geen kabels vergeten? Ook voor de videokaart? Buiten de kast al opgesteld?

@Crossfire1987 fabrikanten zetten expres een veel te hoog wattage neer vanwege crap voedingen die op de markt zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door pjot1 op 18-05-2018 17:18 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd weet je zeker dat alles gear goed werkt - Alles goed aangesloten - kan je MB wel 16gb aan , zijn beide modules gelijke speed etc

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 18-05-2018 17:27 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
Heeft je grafische kaart geen extra voeding nodig?

Ik heb deze symptomen ook een keer gehad toen was ik deze vergeten.

Ik zou ook even wat enters toevoegen aan je startpost. Dat leest een stuk fijner.

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de grafische kaart al in een andere pc geprobeerd en daar werkt hij wel
En er zit geen extra voeding aansluiting op .
En alles past wel bij elkaar qua specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 12:23
Poh, wat een build..

Heb je zonder de videokaart wel beeld?

Tbh, ik zou de onderdelen lekker terugbrengen waar je ze hebt gekocht en voor het geld iets fatsoenlijks aanschaffen.. Een nieuwe PC anno 2018 met een A6 5400k met 16Gb ram 8)7. Als je alle onderdelen verkoopt kan je op V&A echt wat leuks krijgen

[ Voor 23% gewijzigd door Nat-Water op 18-05-2018 18:27 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-09 12:21
Haal de videokaart er maar gewoon uit. De interne video van die amd processor is sneller. Waarom deze videokaart er in zit is me een raadsel.
En inderdaad, wat een systeem. Echt heel slecht gebalanceerd, eigenlijk gewoon een slecht systeem voor wat voor toepassing dan ook.
Dit is een nieuw systeem? Ik zou heel hard proberen of je de boel terug kan sturen.
Dit is wel zo'n beetje het slechtste systeem wat je samen kan stellen tegenwoordig. Op de 16gb na, maar waarom er 16gb in zo'n systeem zit is me ook een raadsel.

Het daadwerkelijke probleem zal waarschijnlijk in een bios instelling zitten. Standaard word de interne video van de amd gebruikt, jij wil pcie gebruiken. Dat moet je aanpassen in de bios.
Maar een makkelijkere oplossing is die kaart er gewoon uit halen, want die doet voor de rest toch niets nuttigs.

[ Voor 53% gewijzigd door WEBGAMING op 18-05-2018 18:32 ]

Pagina: 1