Ik heb een vraagje aan de experts
ik heb een GA-6VX7-4X moederbord volgens mij van gigabyte en nou is mijn vraag kan ik op dit board nu Via 4 in 1 drivers doen dus zijn die drivers niet voor een speciaal bord? Als je me niet begrijpt hoor ik het wel dan zou ik het duidelijker maken.
alvast bedankt!
o ja het is een VIA Apollo Pro Family AGPset (Socket 370 Mainbord) en nou heb ik hiervan 3 drivers op de officieele site gevonden maar ik weet niet welke ik nodig heb http://www.viatech.com/jsp/en/dr/driver.jsp
Via 4 in 1 zijn generieke drivers voor VIA chipsets. Als je de juiste chipset hebt, kan je deze drivers gebruiken. Het maakt dan verder niet uit, wat voor fabrikant je hebt, zolang je bord maar de desbetreffende chipset van VIA heeft.
Overigens wel weer opvallend, twee VIA topics onder elkaar..
Overigens wel weer opvallend, twee VIA topics onder elkaar..
Verwijderd
Voor intel heb je geen aparte drivers nodig om de zaak lekker te laten draaien, Via chipsets draaien doorgaans beter met de 4in1 drivers dan met de standaard windhoos drivers, zeker je game performance zal er op vooruit gaan met de AGP drivers in turbo mode uit de 4in 1 drivers.
Ja want voor mijn gevoel moet mijn pc ook sneller kunnen (p3 800) maar wat zijn de nieuwste drivers dan?
v4.32Op maandag 16 juli 2001 15:42 schreef FunkyMonk het volgende:
Welke zijn nou eigenlijk de nieuwste?
Versie 4.42 FinalOp maandag 16 juli 2001 15:42 schreef FunkyMonk het volgende:
Welke zijn nou eigenlijk de nieuwste?
Use the Search Luke, en kijk ook eens op de Site van Via. www.viatech.com
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()