Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11-10 08:49
Ik hoop dat ik hier juist zit met mijn probleem.
Mijn Huawei Mate 7 deed het niet meer zo goed en daarom had ik beslist om terug te keren naar fabrieksinstellingen.
Ik heb dat vroeger aleens gedaan en toen had ik geen enkel probleem. Nu valt het echter vreselijk tegen.
Mijn zelf geïnstalleerde apps worden mooi terug gezet maar zonder inhoud, ik bedoel mijn gegevens staan er niet meer.
Zo werd ook kladblok (systeem app) terug gezet maar zonder inhoud waardoor ik nu heel wat interessante aantekeningen kwijt ben.
Toen ik dat vroeger deed kwam alles mooi terug via Google maar nu niet.
Ik probeer nu al 2 dagen om mij aantekeningen terug te winnen maar zonder resultaat.
Voor andere apps zoals Fidme volstaat het om terug in te loggen en dan is alles weer OK maar bij kladblok valt niets in te loggen.

Kan iemand mij aub helpen want ik zou heel graag die aantekeningen terug hebben.

Beste antwoord (via onkeltje op 22-05-2018 10:44)

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 27-11 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@onkeltje Android backups werkt helaas niet helemaal lekker. De apps worden automatisch teruggezet uit de store, maar de data komt nooit automatisch mee. Tenzij een app een eigen backup manier heeft geïmplementeerd, zoals Whatsapp of gebruik maakt van Google Play Game Services.

De standaard 'Kladblok' zal dat niet hebben, dus ik ben bang dat je de notities niet meer terug gaat vinden.

Verder heb ik nog even je titel aangepast.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Als het gebackupped staat onder Google drive dan zou het kunnen. Maar als het niet mee komt, dan verwacht ik dat je het ook niet terug gaat krijgen.

Misschien heb je hier iets aan? Maar verwacht dat dat een gehele backup is.
https://support.google.co....Platform%3DAndroid&hl=nl

[Voor 35% gewijzigd door Arunia op 18-05-2018 16:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• onkeltje
Bedankt voor de reactie. Ik kan daar wel back-ups vinden en ik kan ze verwijderen maar terug zetten dat lukt nergens.
Ik begrijp er niets van, het is altijd goed gegaan en nu plots niet meer.
Maar ja, zoals ik eerder al schreef, ik had al problemen met de Mate 7 en het wordt er blijkbaar niet beter op.
Ik had al de nieuwe Sonny besteld maar daar moet ik helaas nog even langer op wachten. :(

Ik heb juist nog even Whatsapp open gedaan en die melde dat er back-ups waren die ik kon terug zetten en alles was er weer.
Dus er werden wel back-ups gemaakt maar ze worden niet overal terug gezet.

[Voor 20% gewijzigd door onkeltje op 18-05-2018 18:58]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 27-11 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@onkeltje Android backups werkt helaas niet helemaal lekker. De apps worden automatisch teruggezet uit de store, maar de data komt nooit automatisch mee. Tenzij een app een eigen backup manier heeft geïmplementeerd, zoals Whatsapp of gebruik maakt van Google Play Game Services.

De standaard 'Kladblok' zal dat niet hebben, dus ik ben bang dat je de notities niet meer terug gaat vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• onkeltje
rens-br schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:41:

Ik vrees ook dat ik mijn notities kwijt ben.
Ik heb zowat alles onderzocht en nagekeken maar een oplossing vind ik niet. :(
Daar was Samsung toch veel beter in.
Gemakkelijk terug te vinden op de PC en men kon dat kiezen van wat ge en backup wilde :) maken. Bij Huawei ziet ge niks fatsoenlijk op de PC. :(
Toch bedankt voor de reactie.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee