Ik zoek een SSD omdat als ik met magic webdesigner bezig ben af en toe de tekst in het programma ontzettend traag laad. Vooral als ik bepaalde actie's kopieer en plak of ongedaan wil maken met Control + Z. Ben ook van plan om te gaan foto en video editten met adobe software. Ik speel haast geen spelletjes meer dus heb geen extra ruimte nodig om games om op te slaan. Alleen starcraft 2 voor de minigames en Destiney 2 staat op de C:/ schrijf.
Als ik een spelletje wil uit proberen zet ik die wel op mijn 1TB HD. Ik zat te twijfelen tussen: pricewatch: Samsung 970 Evo 250GB, pricewatch: Samsung 960 EVO 250GB en pricewatch: Samsung 860 EVO 250GB .
Ik heb 200 euro om uit te geven, maar is het kwa prijs kwaliteit verhouding verstandig om voor de Samsung 970 evo te gaan en is het geen overkil voor hetgene wat ik ermee wil gaan doen?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pricewatch: Gigabyte GA-AB350-GAMING 3,
pricewatch: AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler,
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15,
pricewatch: Corsair RM550x Zwart
pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING.
Met vriendelijke groet,
Sander Rombout
Als ik een spelletje wil uit proberen zet ik die wel op mijn 1TB HD. Ik zat te twijfelen tussen: pricewatch: Samsung 970 Evo 250GB, pricewatch: Samsung 960 EVO 250GB en pricewatch: Samsung 860 EVO 250GB .
Ik heb 200 euro om uit te geven, maar is het kwa prijs kwaliteit verhouding verstandig om voor de Samsung 970 evo te gaan en is het geen overkil voor hetgene wat ik ermee wil gaan doen?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pricewatch: Gigabyte GA-AB350-GAMING 3,
pricewatch: AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler,
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15,
pricewatch: Corsair RM550x Zwart
pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING.
Met vriendelijke groet,
Sander Rombout