Verplaatsen van h/w componenten in het vergelijkingsscherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 13:50
Regelmatig vergelijk ik diverse hardware hier op Tweakers aangezien ik ook regelmatig componenten koop voor het bouwen van werkstations cq advies geef voor het aanschaffen van deze hardware.

Het komt wel eens voor dat ik de indeling/volgorde van de getoonde componenten wil veranderen om uiteenlopende redenen. Maar die optie ontbeert hier. Uiteraard is het mogelijk om in de URL de ID volgorde te veranderen, maar dat is omslachtig. Is het mogelijk om deze optie toe te voegen? Volgens mij hebben ze deze optie wel bij de buren namelijk.

π MW finishers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@MaTr1x Even voor de duidelijkheid, je wilt dus op deze pagina https://tweakers.net/pric...e/1168711;654075;1174995/ op een gemakkelijke manier de volgorde van producten veranderen?

Dit is sowieso iets wat gedevved/bedacht moet worden, dus ik move dit topic naar Mooie Features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 13:50
@Glaanie Dat klopt als een bus.

π MW finishers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
+1 voor dit idee. Ben hier ook al meer dan eens tegenaan gelopen.
In de praktijk loop ik een lijstje langs en als ik dan in de vergelijking iets tegenkom dat me niet bevalt wil ik de kolom naar rechts bewegen. Mocht ik later iets tegenkomen wat me wel bevalt, weer naar links. Rare handeling wellicht, maar zo vergelijk ik graag :D