Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasel
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-03 22:55
Mijn vraag
..Hoe krijg ik die blauwe draaiende cirkel naast de muispunt weg op de laptop..

Relevante software en hardware die ik gebruik is chrome windows 8.1

Op nvu (programma voor de website) ik kan er niets op alleen maar de draaiende blauwe cirkel naast de muispunt.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is terug gezet in de tijd en tig maal opieuw opgestart.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:22
Meestal is dat een indicatie dat je laptop ergens mee bezig is. Het nieuwe zandlopertje, zeg maar. Dus geef het wat tijd.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasel
Heb ik al gedaan, komt geen einde aan.en als ik nu meerdere programma's aan had staan.
Maar heb enkel nvu geopend. en dan heb ik gelijk al die draaiende blauwe cirkel bij de muispunt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:41

Nibbz

Postmaster General

Have you tried turning it off and on again?

Afbeeldingslocatie: https://www.cipher-it.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/ITCrow.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Nibbz op 18-05-2018 13:46 ]

13:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:14

_Apache_

For life.

Ga naar het configuratiescherm -> Hardware & Apparaten -> Muis

Dan opent een scherm met een handjevol tabbladen (in het Engels bij mij "Buttons". "Pointers", "Pointer Options" etc.

Kies bij "Pointers", het icoontje dat je wilt veranderen, en kies bij browse (bladeren) de normale aanwijzer.

Zo verspringt je muis niet als hij bezig is.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

@_Apache_ dat kan natuurlijk, al is het een tikje symptoombestrijding (al was het ook het eerste waar ik aan dacht). Het lost het probleem dat het ding actief bezig is met iets niet direct op. Maar als dat geen punt is voor de TS ben je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:08
Probeer eens KompoZer ipv Nvu, KompoZer is een stuk nieuwer, kans dat ze deze bug hebben opgelost.

http://www.nvu.com/

Heeft verder natuurlijk niets met Windows te maken en wat @_Apache_ zegt lijkt me geen goede oplossing omdat je wel wil zien wanneer je systeem of programma's bezig zijn lijkt me.

[ Voor 70% gewijzigd door Ramon op 18-05-2018 20:39 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

TheVMaster

Moderator WOS
Hasel schreef op Friday 18 May 2018 @ 10:22:
Mijn vraag
..Hoe krijg ik die blauwe draaiende cirkel naast de muispunt weg op de laptop..

Relevante software en hardware die ik gebruik is chrome windows 8.1

Op nvu (programma voor de website) ik kan er niets op alleen maar de draaiende blauwe cirkel naast de muispunt.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is terug gezet in de tijd en tig maal opieuw opgestart.
...
Eh...misschien kun je wat meer info geven? Wat voor hardware heb je, is de software geschikt om op je pc te draaien. Heb je dit probleem al lang? Wat heb je allemaal geprobeerd om het op te lossen?

Je bent namelijk wel heel erg karig met informatie...je kunt je TS gewoon aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasel
JackSparrow schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:50:
[...]

Eh...misschien kun je wat meer info geven? Wat voor hardware heb je, is de software geschikt om op je pc te draaien. Heb je dit probleem al lang? Wat heb je allemaal geprobeerd om het op te lossen?

Je bent namelijk wel heel erg karig met informatie...je kunt je TS gewoon aanvullen.
sorry, dat nvu programma zit er al jaren op en werkte prima. het heeft geen update gehad. (windows 8.1 en nvu) de laptop is een lenovo 500s. nooit iets mee geweest, tot donderdag avond toen ik de website wilde bijwerken.kan wel bv op facebook, nu.nl enz. Ook wel in exel en word, kan daar ook wel in typen. Maar in nvu heb ik dus die blauwe ronde cirkel bij de muispunt, kan daar ook niets in typen.het regeerd gewoon niet. Nvu er ook al op nieuw weer opgezet, maar er veranderd niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:08
Hasel schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:34:
[...]

sorry, dat nvu programma zit er al jaren op en werkte prima. het heeft geen update gehad. (windows 8.1 en nvu) de laptop is een lenovo 500s. nooit iets mee geweest, tot donderdag avond toen ik de website wilde bijwerken.kan wel bv op facebook, nu.nl enz. Ook wel in exel en word, kan daar ook wel in typen. Maar in nvu heb ik dus die blauwe ronde cirkel bij de muispunt, kan daar ook niets in typen.het regeerd gewoon niet. Nvu er ook al op nieuw weer opgezet, maar er veranderd niets.
Zoals ik zei, probeer KompoZer eens. Nvu is een programma uit 2005 en heeft sinds die tijd dus geen updates gehad. KompoZer is een bugfix-release van Nvu en heeft een laatste release in 2007 en een laatste beta in 2010 dus kans dat jouw bug is opgelost.

Kans is natuurlijk wel dat je in zowel Nvu en KompoZer gewoon iets raars hebt gedaan waardoor het programma vast loopt, daar valt dan niet zoveel te doen behalve terugdraaien wat je hebt gedaan en het nog maals proberen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasel
Ramon schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:47:
[...]

Zoals ik zei, probeer KompoZer eens. Nvu is een programma uit 2005 en heeft sinds die tijd dus geen updates gehad. KompoZer is een bugfix-release van Nvu en heeft een laatste release in 2007 en een laatste beta in 2010 dus kans dat jouw bug is opgelost.

Kans is natuurlijk wel dat je in zowel Nvu en KompoZer gewoon iets raars hebt gedaan waardoor het programma vast loopt, daar valt dan niet zoveel te doen behalve terugdraaien wat je hebt gedaan en het nog maals proberen.
Helaas het probleem is er nog nu ik nvu had verwijderd en KompoZer weer had gedownload. :'( :'(
Pagina: 1