Ik wil graag een relatief kleine maar sterke game computer bouwen en heb daarvoor de onderstaande build samen gesteld: (mijn vraag gaat niet over direct advies van de componenten, maar over iets anders, zie onder build)
Nu is de maximale mogelijke lengte voor de CPU cooler van de gekozen case 155 mm en de lengte van de gekozen cpu cooler 154,5 mm. Ik maak mij zorgen omdat er dus maar een halve mm ruimte tussen de zijkant van mijn case en de bovenkant van de cpu cooler zit. Kan dit bijvoorbeeld kwaad met de "airflow"?
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij vertellen of mijn zorgen terecht zijn en ik beter een andere case kan zoeken (of cooler); of zeggen jullie dat het niet veel uitmaakt hoe dicht de cooler tegen de zijkant zit en kan deze samengestelde PC gewoon in elkaar zetten.
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie moeite
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 316,- | € 316,- |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 113,90 | € 113,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 592,89 | |
Nu is de maximale mogelijke lengte voor de CPU cooler van de gekozen case 155 mm en de lengte van de gekozen cpu cooler 154,5 mm. Ik maak mij zorgen omdat er dus maar een halve mm ruimte tussen de zijkant van mijn case en de bovenkant van de cpu cooler zit. Kan dit bijvoorbeeld kwaad met de "airflow"?
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij vertellen of mijn zorgen terecht zijn en ik beter een andere case kan zoeken (of cooler); of zeggen jullie dat het niet veel uitmaakt hoe dicht de cooler tegen de zijkant zit en kan deze samengestelde PC gewoon in elkaar zetten.
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie moeite