Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_B13
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-02-2024
De afgelopen tijd heb ik verschillende mensen gesproken en vele sites bezocht om uit te zoeken hoe het zit met het gebruiken van een iPhone op het vaste land China. Nu is het zo dat iedereen iets anders zegt. Sommigen zeggen dat de douane je telefoon doorzoekt en eventueel in neemt de ander zegt dat het allemaal geen probleem is en weer Eem anders zegt dar je je toestel moer resetten.

Kunnen jullie mij vertellen van hoe en wat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:43
Nu is het alweer een jaar geleden dat ik in China ben geweest voor zaken, maar vorig jaar is er niet naar gekeken door douane of iets anders.. Voor toerisme was het trouwens ook niet bijzonder.

Ik zou ook niet zo snel weten waarom ze hem zouden doorzoeken en/of resetten. Als ze iets willen is het je informatie, en dan hebben ze niet echt veel aan een geresette telefoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Nat-Water op 18-05-2018 10:29 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Er wordt streng gekeken naar laptops, als men constateert dat je voor zaken daar bent kan je laptop ingenomen worden. Met oa een iPhone van toerist, heb ik nog niet gehoord van problemen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.