Dit mailtje kreeg ik als reactie op een mail die ik een maand geleden verstuurd heb, omdat ik mijn abonnement had opgezegt:
Maar ik vind het dus een slechte zaak dat ik zo lang op een reactie moet wachten... net zoals de wachttijd bij de helpdesk (ooit eens 4 uur zitten w8en) en de snelheid van het internet
Nog meer mensen ervaring met het opzeggen van hun abonnement bij Casema??
Ik heb dus een maand op een reactie moeten wachten en dan zeggen ze dat het opzeggen misschien nog wel 2 maanden kan duren en dat terwijl ik al ruim een maand adsl heb!! Ik heb al voor vorige maand moeten betalen en voor deze maand dus ook al! Heb inmiddels de boel geblokkeerd bij de bank en het geld word als het goed is terug geboekt...Geachte heer Tondeur,
Na aanleiding van Uw vraag omtrent het opzeggen van Uw account sturen wij U de
volgende informatie:
Het opzeggen van Uw account dient schriftelijk te gebeuren, de brief dient door
U persoonlijk ondertekend te zijn en bijgevoegd een kopie van Uw legitimatie
bewijs.
Dit tegen misbruik door derden en ter bescherming van de Wanadoo Klant.
Na ontvangst van Uw verzoek zal het Wanadoo Administratie Team Uw verzoek zo snel
mogelijk verwerken.
Houdt U rekening met één maand opzegtermijn en in sommige gevallen twee maanden.
U kunt Uw opzegging sturen of faxen naar:
Wanadoo Administratie
Postbus 11095
1001 GB AMSTERDAM
Faxnummer: 020-5355349.
Met vriendelijke groet,
Wanadoo Adminstratie.
Tel.: 020-5355757
Maar ik vind het dus een slechte zaak dat ik zo lang op een reactie moet wachten... net zoals de wachttijd bij de helpdesk (ooit eens 4 uur zitten w8en) en de snelheid van het internet
Nog meer mensen ervaring met het opzeggen van hun abonnement bij Casema??