Geschikte monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

Vraag

• knaldop
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-04-2025
Beste leden,

Vorig jaar heb ik een eigen game pc gebouwd. Ik had mijn pc op een televisie aangesloten. Maar ik ben nu op zoek naar een game monitor.
Mijn game pc bevat een msi gtx 1080 videokaart.

Het liefst wil ik 1440p spelen. Zelf had ik de msi optix mpg27cq op het oog, maar het bevat geen nvidia freesync. Heeft iemand anders een goeie keuze?

Mijn budget is tot 800,- euro.

Alvast bedankt

Alle reacties

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:51
Vind een Monitor toch altijd wel een beetje persoonlijk maar hier vind je er wel een paar:

categorie: Monitoren

Oh, en FreeSync is niet van Nvidia....

[ Voor 6% gewijzigd door Apsie op 18-05-2018 00:21 ]

Apsie's profiel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.