@Home nog steeds plat

Pagina: 1
Acties:

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Bij mij (Tilburg West) ligt @Home al sinds vorige week woensdagavond helemaal plat. Het kabelmodem werkt inmiddels weer, maar een IP-adres krijgen is er niet bij, en vast instellen werkt ook niet. Volgende de helpdesk is het een grote storing voorgekomen uit werkzaamheden (lijkt de NS wel >:) ) en ze weten niet hoe lang het gaat duren. Nu is dat niet zo erg want ik heb het toch erg druk, maar ik zou het toch wel prettig vinden als ik weer online zou kunnen zijn :)

Iemand anders met dezelfde ervaringen?

Verwijderd

Geen problemen met @home in 2 gebieden tilburg (centrum + Lange Nieuwstraat). Ook geen problemen via de kub.

Wel in het centrum problemen gehad met het versturen van mail, maar dat is opgelost.

/offtopic
sinds wanneer rij jij taxi?
Bob

Verwijderd

ja ik heb het zelfde maar ik kan soms wel en soms niet op i net ik woon in assen

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 17:46 schreef Bob_Dylan het volgende:
Geen problemen met @home in 2 gebieden tilburg (centrum + Lange Nieuwstraat). Ook geen problemen via de kub.

Wel in het centrum problemen gehad met het versturen van mail, maar dat is opgelost.
Het werkt nu weer zowaar. Wel een totaal ander IP-adres, maar ach. Het heeft dus 5 dagen geduurd. Even abo-geld terugvragen dus >:)
/offtopic
sinds wanneer rij jij taxi?
Bob
/offtopic
Al een tijdje.... Ik zit ook nog bij OGD, alleen nu even geen project. Ben bezig met scriptie :)

Verwijderd

Bij mij doettie het nog steeds niet, mijn modempie staat sinds donderdag te knipperen en is nog geen min. online geweest. Heb mijn modempie al tich keer gereset, geen effect, helpdesk weet het ook allemaal niet zo goed. Is nu al dag 6!!! Woon trouwens ook in Tilburg-West.

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Dat wordt geld terugvragen....
25 Piek per week plat?

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

[b]

/offtopic
Al een tijdje.... Ik zit ook nog bij OGD, alleen nu even geen project. Ben bezig met scriptie :)
Ben weg bij ogd, ben ook bezig met scriptie, laatste maand :D
Pagina: 1