Vraag

• DCV191283
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-11 20:40
Ik zoek een?
Redelijke tablet voor een redelijke prijs, gebruik door een gezin met kleine kinderen

Wat is je budget?
Er is op zich geen budget gesteld, € 400 is denk ik wel de max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internetten, mail bekijken, tv kijken, klein spelletje, geen bijzondere zaken, maar wel geschikt voor dagelijks gebruik en ook met het idee dat hij weer een poosje mee kan.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb via de website van coolblue gezocht en kom op de volgende vergelijking uit: https://www.coolblue.nl/vergelijken/785689/714532/790690

Welke vragen heb je hier nog over?
Eerste vraag is of ik naar jullie idee een beetje in de juiste prijsklasse zoek voor wat ik wil.

Belangrijkere vraag is dat ik niet zo goed snap waarom Coolblue de Samsung Galaxy Tab S2 aanraadt boven de Lenovo Tab 4 terwijl de laatste volgens mijn (beperkte kennis) een betere processor heeft, meer geheugen, meer opslagcapaciteit en een betere accu, kijk ik ergens langs of is het aanraden een kwestie van de beste winst op een product?

Als laatste vraag: dit kon ik vinden voor het budget, hebben jullie betere ideeën als je leest wat ik wil?

Bedankt vast voor jullie hulp!

Beste antwoord (via DCV191283 op 19-05-2018 10:17)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Ik denk dat toen Coolblue de keuze maakte de Tab S2 de beste was (en met 50 Euro cash back de goedkoopste nu), zoals ik de specs zie is de Lenovo net wat moderner.

Alle reacties

Verwijderd

in deze vergelijking zou ik zeker voor de huawei gaan doet niks onder aan prestaties met een mooie full hd scherm en grote voordeel de 4g functie hub je eigen sim erin en lekker meenemen onderweg gewoon whats appen en internetten das zeker een extra optie die soms erg handig kan zijn

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Ik denk dat toen Coolblue de keuze maakte de Tab S2 de beste was (en met 50 Euro cash back de goedkoopste nu), zoals ik de specs zie is de Lenovo net wat moderner.