gameserver chello

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
In de algemene voorwaarden staat dat je geen http ftp of webserver mag draaien. Mij prima als ik wel een unrealserver mag draaien. Weet iemand of dat mag? :o
verder = alles supersnel *D

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

gewoon proberen als het niet mag hoor je het wel, je krijgt meestal toch eerst een waarschuwing d.w.z. ze sluiten je niet meteen af.

Verwijderd

Officieel mag je niet zoiets als servers draaien achter een Chello verbinding... maar wat is een server? In principe is ICQ ook al een server, want het zet bepaalde poorten open voor ontvangst, hetzelfde geldt voor Napster.. het is dus erg vaag en ze kunnen je er dus niet zomaar mee pakken.

Het beleid van Chello is trouwens dat er pas wordt ingegrepen als er overlast door ontstaat.

PS: Vergeet niet dat je maar 15 kb/s up hebt, daar kan niet veel Unreal server overheen bevrees ik...

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Ik heb ook wel eens GTA2 over m'n chello verbinding gespeeld met een vriend van mij (zit maar 2 hops van mij vandaan), maar dit draaide dus echt supertraag. Nou weet ik niet hoe dat met UT en dergelijke zit, heb alleen ervaring met spelen over chello dat gaat over het algemeen wel goed.

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
ik heb gisteren mijn broers gehost, ze hadden een ping van resp 100 en 135 dus dat gaat prima met 16KB upload, alleen in hoeverre stoor ik er andere mensen mee en hoe ziet chello dat er een unrealserver aan staat? Als ik een mailtje verstuur gaat die upload toch ook voluit open? (hoe je dat ook noemt)

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
Op maandag 16 juli 2001 16:41 schreef marshal het volgende:
Ik heb ook wel eens GTA2 over m'n chello verbinding gespeeld met een vriend van mij (zit maar 2 hops van mij vandaan), maar dit draaide dus echt supertraag. Nou weet ik niet hoe dat met UT en dergelijke zit, heb alleen ervaring met spelen over chello dat gaat over het algemeen wel goed.
GTA2 heeft superbrakke netwerkondersteuning. Altijd als ik hier met maten GTA 2 over het netwerk speel kunnen er maar 2 spelen... de 3de kan ook wel meespelen... maar op die pc doen de anderen dan iets anders dan wat ze werkelijk aan het doen zijn... en het ligt niet aan de pc want het is altijd de derde pc die joined. UT's netwerkondersteuning is stukken beter!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

met 16kb upload kun je wel fijn 3 players server gaan hosten maar ik zou als ik jou was niet d emoeite nemen

als je dan toch te eigenwijs bent om te luisteren (net als ik :)) dan kun je je ervan verzekeren dat ik niemand ken die er bij chello is afgegooid ondanks het feit dat ik wel chello-slachtoffers ken die hun eigen webservertje draaien, hun eigen gnutella base hebben, een ftp servertje met leuke divxjes in het net hebben hangen, en zo meer van die ongein.

ik zou me daar niet -al- te druk om maken.
Pagina: 1