Welke behuizing kan hier omheen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• uitvinder
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14:39
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een behuizing voor m'n HP 8100 SFF

Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Wat ik graag zou willen is dat m'n moederbord er in past. Graag met de zelfde voeding. Het moet een behuizing zijn waar een videokaart gtx1060 in past. Ik heb nu een lowprofiele kast. Dat wil ik dus niet meer.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget is 60€ ongeveer

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Sta open voor alles. Zolang m'n moederbord er inpast. Met plek voor 1dvd lezer en met 3 hdd's. Ook met minimaal 4 kaartsleuven.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.dit is de foto's van m'n moederbord.http://www.simpsite.nl/uploads/86/849/Home/_hidden/image705026.jpg?width=unknown&height=unknown&imageid=154438

Alle reacties

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

De HP systemen zijn dusdanig specifiek dat je nooit een andere kast gaat vinden die direct 100% past. Je zult altijd moeten sleutelen.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• uitvinder
Detmer schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 20:40:
De HP systemen zijn dusdanig specifiek dat je nooit een andere kast gaat vinden die direct 100% past. Je zult altijd moeten sleutelen.
Ik zou dat niet heel erg vinden. Welke zou je dan adviseren?

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Je moederbord wijkt zo enorm af van de ATX standaard, dat geen enkele behuizing gaat passen. Wellicht dat een BTX behuizing gaat werken, maar ook dan moet je een hoop aanpassen (als je al een BTX behuizing kan vinden).
Waarschijnlijk is het verstandiger om naast een nieuwe behuizing ook een moederbord van V&A te trekken. categorie: Moederborden

Edit: Of je koopt een videokaart die wel in je behuizing past: categorie: Videokaarten

Edit2: Zo te zien is dit je al eens verteld: nelizmastr in "Welke videokaart moet ik hebben?"

Edit3: V&A aangeboden: Fujitsu P3500 Intel dualcore, 2gb ram, 160gb hdd in gloednieu...

[ Voor 64% gewijzigd door TommyboyNL op 17-05-2018 21:15 ]

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:48
Zoals al gezegd, dat moederbord is een custom formaat, er zijn geen "normale" kasten in die formfactor.
BTX is het ook niet helemaal, maar zit wel meer in de buurt als ATX.

Maar wat wil je met een 1060 in combinatie met een i5 650? Dat gaat toch wel voor ontzettende bottlenecks zorgen.
Een 1050 (TI) zou veel beter passen, en die zijn gewoon te koop in low profile versies.
Snap uberhaupt niet zo goed dat je zo veel tijd en werk (en 1060 :X) in zo'n verouderd systeem wil stoppen.
Voor 100 euro heb je een systeem wat gewoon veel en veel beter is. Zoals bijvoorbeeld zo iets:
V&A aangeboden: HP 8200 Elite SFF met i5-2400, 4gb ram, 250gb hdd, Win10Pro-l...

• uitvinder
WEBGAMING schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:46:
Zoals al gezegd, dat moederbord is een custom formaat, er zijn geen "normale" kasten in die formfactor.
BTX is het ook niet helemaal, maar zit wel meer in de buurt als ATX.

Maar wat wil je met een 1060 in combinatie met een i5 650? Dat gaat toch wel voor ontzettende bottlenecks zorgen.
Een 1050 (TI) zou veel beter passen, en die zijn gewoon te koop in low profile versies.
Snap uberhaupt niet zo goed dat je zo veel tijd en werk (en 1060 :X) in zo'n verouderd systeem wil stoppen.
Voor 100 euro heb je een systeem wat gewoon veel en veel beter is. Zoals bijvoorbeeld zo iets:
V&A aangeboden: HP 8200 Elite SFF met i5-2400, 4gb ram, 250gb hdd, Win10Pro-l...
Mijn systeem heeft 500gb intern 8gb ram en de videokaart is gtx 1050ti met i7.
De gtx 1060 was ter indicatie van de breedte van de videokaart. Dus lijkt me redelijk.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:48
Oh, het systeem is compleet anders? Hoe moeten wij dat allemaal weten? Nogal belangrijk, denk je niet?
Er moet ruimte zijn voor een 1060, bla bla... Oh nee, de 1060 was maar een indicatie. |:( |:(
Schiet altijd lekker op dit soort dingen. (dit soort topicstarters kan ik beter zeggen)
I'm out.

[ Voor 180% gewijzigd door WEBGAMING op 17-05-2018 22:07 ]

Pagina: 1