Jaja weet ik...
Zoeken op 4in1 & via & vp6 levert me 8 resultaten op, die niet echt bevredigend zijn!
Mijn vorige ervaringen waren gebaseerd op de KT133 chipset en niet de chipset die op de VP6 zit!
Maarja, die mensen die hier direct UTFS/SEARCH roepen weten dat uiteraard als aller besten! Ze zijn alleen te beroerd het aan anderen te melden
Stel je ene keer een redelijk specifieke vraag, omdat ik het ene half jaar niet gevolgd heb, is het nog niet goed!
Veel berkompen mensen hiero, met oogkleppen op en daarnaast ook nog eens een enorme plaat voor de kop!
Zoeken op 4in1 & via & vp6 levert me 8 resultaten op, die niet echt bevredigend zijn!
Mijn vorige ervaringen waren gebaseerd op de KT133 chipset en niet de chipset die op de VP6 zit!
Maarja, die mensen die hier direct UTFS/SEARCH roepen weten dat uiteraard als aller besten! Ze zijn alleen te beroerd het aan anderen te melden
Stel je ene keer een redelijk specifieke vraag, omdat ik het ene half jaar niet gevolgd heb, is het nog niet goed!
Veel berkompen mensen hiero, met oogkleppen op en daarnaast ook nog eens een enorme plaat voor de kop!
Verwijderd
4.32 heeft een paar windhozen van mij gesloopt... 4.29 doet het wel goed bij mij..Op maandag 16 juli 2001 14:44 schreef Jake het volgende:
De nieuwste (4.32) via 4in1 zijn helemaal WHQL en gewoon goed.
ik heb trouwens een MSI 6309... die heeft de zelfde chipset als die abit.. alleen dan voor single cpu.. (ik heb 694X abit heeft 694XD ofzo?)
Doe eens ff normaal, ik zet er toch ook gewoon mijn ervaring bij, er zijn alleen al genoeg via 4in1 topics, til er dan 1 omhoog die wel veel relevante info bevat, maar net niet dat antwoord geeft op jou vraag. Door almaar een nieuw topic te openen voor een (al niet geheel) bestaand probleem werkt je fragmentatie van de antwoorden in hand, zodat een search actie steeds minder effectief wordt.Op maandag 16 juli 2001 14:59 schreef ChUcKiE het volgende:
Zo specifiek vind ik jouw vraag niet hoor, en andere mensen uitmaken voor iets wat je zelf net zo goed hebt/bent werkt ook niet bevorderend voor de sfeer.Stel je ene keer een redelijk specifieke vraag, omdat ik het ene half jaar niet gevolgd heb, is het nog niet goed!
Maar wat hier aan de hand is, is dat je te beroert bent om gewoon de nieuwste drivers uit te proberen, je hebt nog niet eens een probleem en je vraagt al om advies. M.a.w. iemand anders moet jou zooi maar uitzoeken...
Edit:
3 dagen na elkaar geboren, 1 dag na elkaar geregged, bijna evenveel posts...
En dat zitten we hier ruzie te maken over via 4in1 drivers...
Even gezocht op jouw query, je hebt gelijk dat er niet al teveel inhoudelijks instaat.Op maandag 16 juli 2001 14:59 schreef ChUcKiE het volgende:
Blah blah blah.....
Maarrrr je vraag was in eerste instantie niet al te duidelijk, ga dan niet meteen iedereen af lopen branden.
Er zijn nogal veel Tweakers op dit forum, helderzienden met een technische achtergrond vind je hier een stuk minder....
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Hoewel het misschien lullig overkomt, met de search is echt genoeg info over de VIA 4in1 drivers te vinden. (En de ervaringen ermee)
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()