Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1073075

Topicstarter
Mijn vraag

Zoals de titel zegt herstart mijn GSM gewoon constant zonder dat ik iets doe, of die nu insteekt om op te laden of gewoon op mijn bureau ligt. Geen idee hoe of waarom, ik heb de laatste apps die ik gedownload had ook al weer verwijderd in de hoop dat dat het probleem was maar dat is het duidelijk niet. Iemand hier enige ervaring mee die weet wat ik kan/moet doen?

Beste antwoord (via rens-br op 28-05-2018 08:58)

Topicstarter
Even gewacht om een definitieve reactie neer te zetten maar ik ben vrijwel zeker dat het opgelost is. Heb hem een week geleden gewoon een volledige dag uitgezet en in de lader gestoken en nu fungeert die weer zoals normaal, gelukkig geen factory reset moeten doen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Hij herstart constant, maar je kan nog wel apps verwijderen?? Ik vermoed kortsluiting door vochtschade, maar doe eens een factory reset.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Herby schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:52:
Hij herstart constant, maar je kan nog wel apps verwijderen?? Ik vermoed kortsluiting door vochtschade, maar doe eens een factory reset.
Ik kan alles doen dat ik normaal kan alleen als ik hem niet gebruik doet hij zo raar. Ik kan 2 uur lang Youtube gebruiken zonder dat mijn GSM iets raar doet. Is ook iets vrij recent, denk pas sinds een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1073075 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en voeg dan in ieder geval toe wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt.

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Dat gezegd hebbende, dit kan allerlei oorzaken hebben:
- Foute software update
- Kapotte / oude batterij
- Waterschade

Probeer eens een factory reset uit te voeren, zonder het terugzetten van een backup, hiermee kan je de software uitsluiten. Mocht dat niet werken vermoed ik dat de accu het probleem is. Hoelang heb je de telefoon (en batterij dus) al?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even gewacht om een definitieve reactie neer te zetten maar ik ben vrijwel zeker dat het opgelost is. Heb hem een week geleden gewoon een volledige dag uitgezet en in de lader gestoken en nu fungeert die weer zoals normaal, gelukkig geen factory reset moeten doen.