Toon posts:

Cavus vloerstandaard iemand ervaring met de kwaliteit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik heb sinds kort een nieuwe geluidsinstallatie en tv gekocht. Nu wil ik mijn tv het liefst niet meer aan de muur hebben hangen. Ik denk er aan om mijn tv op een soort voet neer te gaan zetten waar ik mijn stereo eventueel bij kan plaatsen zodat het nog wel bij elkaar staat.

Ik ben dus op zoek gegaan naar een aantal mogelijkheden en kwam toen bij het merk Cavus uit. Een winkel Wolff TV verkoopt deze steunen ook nog eens met een leuke korting. Het lijkt er op dat dit iets is, maar kan iemand mij toevallig vertellen hoe de kwaliteit is van de rvs voeten? Vanaf plaatjes ziet het er heel mooi uit en de omschrijving doet ook wel wat goeds vermoeden. Ik hoop dat er mensen zijn die mij hier wat meer over kunnen vertellen. linkje van de site is hieronder eventueel.

https://wolfftv.nl/product/cavus-vloerstandaard-32-55-inch/

Denk er ook over na om direct een glasplaat mee te bestellen zodat mijn geluidsinstallatie daar op kan worden gezet.

Kortom: in mijn ogen een degelijke steun, maar wat is jullie mening?

alvast bedankt voor het mee denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 11:01
Mijn ervaring met Cavus is goed te noemen. Degelijke producten voor een goede prijs. Dit specifieke product heb ik geen ervaring mee, maar als het in lijn is met de rest van hun producten, dan moet het wel goed zitten.

Volgens mij is de groothandel van Cavus de firma Electrobot. Je zou met hun eens contact op kunnen nemen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb inderdaad even gekeken bij de leverancier. Ik zie dat de kortingsaktie echt een aktie van Wolff TV is en ook zij hebben hierin positieve recensies gekregen. Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Verwijderd

Weet niet of het nog relevant is, maar ik heb zelf ook een tv vloerstandaard gekocht met sonos playbar beugel via https://cavus.shop.

In het begin had ik toch mijn twijfels vanwege de prijs, maar nadat ik contact had met een van de medewerkers heb ik het toch maar geprobeerd.
Ik moet zeggen het ziet er echt heel gaaf uit en echt een stuk mooier dan op de foto's.
Misschien dat je langs kan gaan om het in het echt te zien.
Ik kon in Nieuw-Vennep langskomen, maar woon zelf iets te ver daarvoor :P