Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb een Wileyfox swift 2 X , plots werd het scherm zwart telefoon werkt nog oproepen, meldingen en berichten komen binnen maar ik kan ze niet lezen natuurlijk. Maakt ook nog het aanraakgeluid als ik mijn scherm aanraak. Kan dat opgelost worden ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 14:52 ]

Beste antwoord (via rens-br op 17-05-2018 21:56)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Aangezien dit een android toestel betreft, schopje van OSP naar AND.

Verder voldoet je openingspost niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Ik lees niet dat je het toestel al een keer opnieuw opgestart hebt, heb je dat al geprobeerd? Mocht hij vervolgens nog geen beeld geven, gok ik dat de kabel tussen het moederbord en scherm defect is geraakt, waardoor het toestel geen beeld meer geeft.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Aangezien dit een android toestel betreft, schopje van OSP naar AND.

Verder voldoet je openingspost niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Ik lees niet dat je het toestel al een keer opnieuw opgestart hebt, heb je dat al geprobeerd? Mocht hij vervolgens nog geen beeld geven, gok ik dat de kabel tussen het moederbord en scherm defect is geraakt, waardoor het toestel geen beeld meer geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank u wel voor de hulp. Heb zonet een hard reset gedaan en hij werkt weer perfect.