Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBossOlow
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-08 01:00
Ik heb mijn LG nexus 5x al 2 jaar. Nooit problemen mee gehad.
Nu zat ik erover na te denken om de oneplus 6 te kopen.
En een dag later vandaag dus op het moment van typen is me telefoon net dood gegaan.
Vandaag restarten hij al uit het niets.
Daarna wou ik me telefoon unlocken met de fingerprintsensor ik voelde een trilling dat je weet dat ie unlocked is en daarna was ie dood het scherm bleef zwart en laat ook geen charging symbol zien bij het opladen.
Iemand die misschien weet wat er aan de hand is. Ik heb alles ervan nodig. Het belangrijkste zijn al met apps met gegevens en 2fa.

Mvg jelmer

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 12:13
Heb je toevallig lopen Googlen naar die Oneplus 6 op je Nexus? Dan heeft je Nexus spontaan de geest gegeven omdat ie z'n einde zag naderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33
Ik vermoed dat ie dan goed stuk is. Wordt een gevalletje backup terugzetten op een andere telefoon denk ik.

Wat je eventueel nog kunt proberen is met adb verbinding maken en files overzetten (in het geval dat alleen het scherm stuk is). Dat werkt uiteraard alleen als het toestel verder nog wel werkt, je usb debugging aan hebt staan, en je de key van je pc/laptop al gewhitelist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@TheBossOlow toevallig de search of Google geraadpleegd? De Nexus 5x is een toestel wat met bosjes tegelijkertijd overlijd. Het is niet de vraag of die stuk gaat, maar wanneer.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 17-05-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBossOlow
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-08 01:00
rens-br schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:28:
@TheBossOlow toevallig de search of Google geraadpleegd? De Nexus 5x is een toestel wat met bosjes tegelijkertijd overlijd. Het is niet de vraag of die stuk gaat, maar wanneer.
Ik heb het moederbord lost gehaalt en verwand met 120 graden celsius nu laat de telefoon in iedergeval zien dat hij oplaad!