Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Voorheen kon ik tijdens het spelen van een game mijn navigatiebalk vastzetten waardoor ik makkelijk de game tools kon gebruiken. Ik heb laatst blijkbaar iets gedaan waardoor de navigatiescherm na een seconde vanzelf weer wegschuift en ik kan niet vinden waar ik dit ongedaan kan maken. Kan iemand mij hierbij helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Bedoel je met de navigatiebalk de knoppenbalk onderin? Je kan die balk weer tevoorschijn toveren via:
Settings > Display > Navigation Bar. Tap the toggle beside Show and hide button to switch it to the on position
Vervolgens verschijnt er een knop in de balk, waarbij je het gedrag kan aanpassen.

Overigens voldoet je openingspost niet geheel aan de wensen / eisen die we er aan stellen, zie: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus even willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie!
Dit heb ik inderdaad al geprobeerd en hij staat gewoon aan, maar als ik mijn game aan heb staan dan verdwijnt de balk alsnog. Heb je nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuses inderdaad nog dat ik niet op de juiste wijze deze topic gestart ben. Verder hoop ik dat ik iemand mij kan helpen met mijn vraagstuk.

Hetgeen wat in de tweede post (van rens-br) is aangegeven is de enige actie die ik zelf heb geprobeerd.