Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
Ik heb een toestel teruggekregen van een medewerker. Afspraak is dat deze gereset ingeleverd word. In dit geval zat er een swipe patroon op en heb ik hem via de recovery gewist.
Even niet stil gestaan bij de FRP (Factory Reset Protection) van Google.

Hopelijk weet de medewerker nog met welke Google account hij destijds is aangemeld. Wanneer de medewerker het toestel uit zijn account wist, kan ik hem dan gewoon weer instellen als een nieuw toestel? Weet iemand dit?

Alle reacties

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:53
Nee, hij zal moeten inliggen op de telefoon met een account dat er eerder op stond.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Voordat we hier een discussie krijgen hoe de FRP lock er wel af kan zonder Google account: Dat is omzeilen van de beveiliging en het is niet toegestaan om dat te bespreken op Tweakers.

Gelieve dat ook bij de hoofdvraag te blijven.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
Oke, dus verwijderen uit het Google account werkt niet? Het omzeilen ben ik bekend mee, maar omdat het bedrijfseigendommen zijn wil ik het op de nette manier doen.
Ik ga de gebruiker maar benaderen om het toestel naar hem op te sturen want de kans dat de gebruiker op ons kantoor komt is vrij klein.