Goede keyboard voor iPad Pro 12,9" (eerste generatie)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Mijn vrouw moet voor haar werk helaas Apple producten gebruiken, waaronder een iPad Pro 12,9" van de eerste generatie. En zolang ze dat apparaat heeft vindt ze het al een onding, met name het typen van langere teksten levert veel geraas op.

Daarom wil ik haar verrassen met een goed toetsenbord, met voor zover mogelijk 'echte' toetsen, bij voorkeur verlicht en inclusief cover (is meestal zo, geloof ik). Ik heb al rondgekeken (Logitech Create, Logitech slim combo), maar zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een goed advies voor een keyboard? Zolang het maar geen Apple product is.

[ Voor 4% gewijzigd door retroguy op 17-05-2018 11:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08
Ik heb voor de 9,7 versie van de eerste ipad pro, de Zagg Rugged book.
Deze bevalt super. Heb hem nu 1.5 jaar zonder problemen (gebruik hem vooral op werkdagen in de trein).
Toetsen zijn fatsoenlijk en het toetsenbord heeft ook verlichting.
Ook kan je je ipad van je toetsenbord afhalen.

Volgens mij is er ook een slimbook versie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:11
Ik heb de Logitech Create en vind hem werelds, enigste probleem is dat ik steeds de muis zoek :-). Toetsenbord typt super en de verlichting werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Ik heb gewoon een Apple Magic Keyboard G1 van Apple die ik gebruik op mijn iPad van 10,5. Dat typt prima en voor lange teksten is dat erg fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

retroguy schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:52:
Mijn vrouw moet voor haar werk helaas Apple producten gebruiken, waaronder een iPad Pro 12,9" van de eerste generatie. En zolang ze dat apparaat heeft vindt ze het al een onding, met name het typen van langere teksten levert veel geraas op.

Daarom wil ik haar verrassen met een goed toetsenbord, met voor zover mogelijk 'echte' toetsen, bij voorkeur verlicht en inclusief cover (is meestal zo, geloof ik). Ik heb al rondgekeken (Logitech Create, Logitech slim combo), maar zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een goed advies voor een keyboard? Zolang het maar geen Apple product is.
dik gearceerde. andere bomen voor je omgekapt ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
tom.cx schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:54:
Ik heb gewoon een Apple Magic Keyboard G1 van Apple die ik gebruik op mijn iPad van 10,5. Dat typt prima en voor lange teksten is dat erg fijn.
AAAAAAArrggghhhh! Nee, niet nog meer appels in huis. De tablet is al niet vrijwillig! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
retroguy schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:41:
[...]

AAAAAAArrggghhhh! Nee, niet nog meer appels in huis. De tablet is al niet vrijwillig! :*)
Dat begrijp ik. Maar de combinatie werkt zeer goed bij mij. Dus vandaar dat ik hem toch nog even wilde aanprijzen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar de 1 star reviews kijkende op Amazon denk ik dat je iets anders moet gaan zoeken dan een Logitech keyboard. Surface cover misschien, met een gratis Surface erbij?
Pagina: 1