Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik ben op zoek naar een tv die het meeste uitgebreide info kan geven wanneer ik een usb-hdd met mkv bestand afspeel zoals:

BT.2020
10bit of 8bit?
resolutie
bitrate
enz.

ik wil een Sony KD-55XE9005 of een oled halen. met welke software krijg ik de info die ik wil zien ? of moet ik nog naar een andere model kijken ?

ik wil geen 4K mediaplayer aanschaffen, heb eerder al eentje met kodi gehad, maar die werkte niet lekker met HDR.

[ Voor 16% gewijzigd door Farabi op 17-05-2018 08:27 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 15:06

SeatRider

Hips don't lie

Waarom wil je die info per se uit je TV halen? Sluit die USB op je PC aan en leef je uit.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Farabi
  • Niet online
SeatRider schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:25:
Waarom wil je die info per se uit je TV halen? Sluit die USB op je PC aan en leef je uit.
ik heb een laptop die max 1080P aan kan en ik ga geen pc aanschaffen alleen voor dit gebeuren.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 15:06

SeatRider

Hips don't lie

correctie: Sluit die USB op je laptop aan en leef je uit.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik vraag me af "waarom" je het wil hebben? Op elke machine kan je met wat simpele tooling de volledige info van een file opvragen.

Waarom moet dit speciaal op/via de TV plaatsvinden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Farabi
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:33:
Ik vraag me af "waarom" je het wil hebben? Op elke machine kan je met wat simpele tooling de volledige info van een file opvragen.

Waarom moet dit speciaal op/via de TV plaatsvinden?
ik wil mijn tv als mediaspeler gebruiken en wil graag live data met wat er op dat moment gebeurt, zoals hoeveel nits op dat moment in HDR enz. ik las ergens dat sommige tv's dit konden. misschien is dat in de prijsklasse €2000+
SeatRider schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:28:
correctie: Sluit die USB op je laptop aan en leef je uit.
die kan geen 4K HDR aan, ik kan daardoor incorrecte info krijgen tijdens het afspelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Farabi op 17-05-2018 08:44 ]

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:05
lennox-06 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:27:
[...]

ik heb een laptop die max 1080P aan kan en ik ga geen pc aanschaffen alleen voor dit gebeuren.
Je hoeft ze niet af te kunnen spelen, leef je uit met mediainfo.

Ik denk niet dat er veel TV's zijn die gedetailleerde technische informatie over de bestanden zal weergeven, gewone gebruikers zitten daar niet op te wachten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

lennox-06 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:43:
[...]

ik wil mijn tv als mediaspeler gebruiken en wil graag live data met wat er op dat moment gebeurt, zoals hoeveel nits op dat moment in HDR enz. ik las ergens dat sommige tv's dit konden. misschien is dat in de prijsklasse €2000+
Ik snap wat je wil maar ben ook bang dat je zaken op een hoop gooit. Een TV kan niet zelf meten hoeveel nits eruit worden gegooid; dat moet je altijd extern meten.

Met enige nuance (omdat ik niet elke ingebouwde player ken); forget it. Staar je dus niet blind op deze (niet aanwezige) feature in een tv.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:54

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat @MAX3400 zegt plus; een tv koop je vanwege de beeldkwaliteit en het formaat, niet vanwege de info die je erop kunt laten zien. ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1