Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een leuke mid-range game pc. Voor bijvoorbeeld the witcher, fallout, GTA V etc. Op een 1080p monitor waarbij 60fps prima is voor mijn gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag 600 euro kosten, voor de cpu, moederbord, werkgeheugen en videokaart. Veder is een speling van rond de 100 euro mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze onderdelen neem ik mee vanuit mijn vorige desktop:
- Cooler Master centurion II
- A-DATA HM-650 650W 80+ PSU MODULAIR
- Cooler Master Hyper 612
- HDD 2 tb WD
- Muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hierbij zijn het MoBo, de cpu en interngeheugen op alternate nu samen in de aanbieding voor 389 euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee zolang het maar de beste kwaliteit prijsverhouding heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het maar geen geluidsniveau bereikt van een opstijgend vliegtuig ;p .
Ga je overklokken?
Nee, althans niet ingewikkelder dan met de bijgeleverde driver software. Dus geen geklooi met voltages in de bios settings.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou jullie mening graag willen horen over mijn mogelijke built en of er verbeterpunten zijn. Zo zit ik zelf bijvoorbeeld nog in dubio om een ryzen 7 1700 te nemen of gewoon de nieuwere ryzen 5 2600 of toch een I5. Uiteindelijk is het doel om eigenlijk niet meer uit te geven dan wat overkill is voor 60 fps 1080p mid range gaming.
Een leuke mid-range game pc. Voor bijvoorbeeld the witcher, fallout, GTA V etc. Op een 1080p monitor waarbij 60fps prima is voor mijn gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag 600 euro kosten, voor de cpu, moederbord, werkgeheugen en videokaart. Veder is een speling van rond de 100 euro mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze onderdelen neem ik mee vanuit mijn vorige desktop:
- Cooler Master centurion II
- A-DATA HM-650 650W 80+ PSU MODULAIR
- Cooler Master Hyper 612
- HDD 2 tb WD
- Muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 241,41 | € 241,41 |
| 1 | Gigabyte GA-AX370-Gaming 5 | € 140,- | € 140,- |
| 1 | Inno3D GeForce GTX 1060 6GB Compact (N1060-6DDN-N5GM) | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFS824A | € 75,95 | € 75,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 752,36 | |
Hierbij zijn het MoBo, de cpu en interngeheugen op alternate nu samen in de aanbieding voor 389 euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee zolang het maar de beste kwaliteit prijsverhouding heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het maar geen geluidsniveau bereikt van een opstijgend vliegtuig ;p .
Ga je overklokken?
Nee, althans niet ingewikkelder dan met de bijgeleverde driver software. Dus geen geklooi met voltages in de bios settings.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou jullie mening graag willen horen over mijn mogelijke built en of er verbeterpunten zijn. Zo zit ik zelf bijvoorbeeld nog in dubio om een ryzen 7 1700 te nemen of gewoon de nieuwere ryzen 5 2600 of toch een I5. Uiteindelijk is het doel om eigenlijk niet meer uit te geven dan wat overkill is voor 60 fps 1080p mid range gaming.