iPhone X volume up knop ligt dieper

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 11:15
Hoi allemaal,

Sinds ik de iPhone X in mijn bezit heb (zo'n 3 maanden) irriteer ik me aan de volume up knop. Omdat de volume up knop dieper ligt dan de volume down knop, moet ik de volume up knop harder indrukken om de volume te verhogen ten opzichte van de volume down knop (die niet diep ligt).

Ook is het 'klikgeluidje' wanneer ik de volume down knop indruk vele malen luider dan de volume up knop.

Heeft iemand hier toevallig ook last van gehad? En valt dit onder de garantie? Is dit makkelijk te repareren?

Er zit geen vuil in de opening tussen de knop en de behuizing.

Bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0cQesVW.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Y451N op 16-05-2018 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:09

-36-

Trust me. I'm an amateur

Op de foto zie ik het probleem niet. Maar als de knop het niet goed doet zou dit onder garantie moeten vallen dus ik denk dat je het beste contact met apple op kan nemen en vooral niet zelf gaan prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:13

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik zou sowieso even contact met apple opnemen erover. Hij is nog binnen het eerste jaar.
Verschijnsel is natuurlijk vervelend maar functioneert nog wel hoe het hoort. Dat is wel een dingetje (je zou bijna liever hebben dat het gewoon echt kapot was).
Tevens is het niet heel handig om met dit soort dingen 3 maanden te wachten (als het ook al 3 maanden speelt natuurlijk).
Als het meteen vanaf het begin was: voortaan meteen aan de bel trekken. En als dat niet zo was, dan is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat dit als 'user abuse' gezien wordt.
Hoop het niet voor je, maar er is maar 1 partij (nou ja, 2: apple en evt. aanbieder via wie je het toestel hebt) die hier echt wat zinnigs over kan zeggen.

Zo heb ik een euvel met mijn SE en een rammelende sluimerknop. Heb ik ook te lang mee gewacht (eerlijk is eerlijk, wel advies gezocht een gekregen: "gaat als het goed is vanzelf weg". Ja niet dus.
Nou neem ik m'n verlies hierbij, maar goed het is dan ook een toestel dat zeker de helft goedkoper is dan een X)