Ik ben hard opzoek naar een nieuwe wireless headset voor mijn Xbox One, nu blijkt deze wireless headset ook nog is bluetooth te bevatten wat natuurlijk handig is voor je mobiele apparaten zoals een laptop of telefoon. Ik ben nu verder gaan zoeken of er ook een andere model is want het design van de turtle beach is echt niet aantrekkelijk (voor als je de deur uit gaat). Nu ben ik wel bijvoorbeeld de steelseries tegen gekomen van artic waar ze in wit en zwart te verkrijgen zijn. Het enige model wat ze aanbieden die bluetooth heeft (Arctis 3 Bluetooth) voor al je mobiele apparaten beschikt niet over een wireless connection maar is wel compatible met xbox one via kabel. Is er iemand op tweakers die nog een andere variant van de turtle beach 700 en niet de Elite 800X weet te vinden maar die wel dezelfde features heeft?
...
Ik heb zelf dus een Xbox One, Smartfoon met bluetooth, Laptop met bluetooth die allemaal verbinding moeten kunnen maken met met deze headset.
...
Ik heb zelf dus een Xbox One, Smartfoon met bluetooth, Laptop met bluetooth die allemaal verbinding moeten kunnen maken met met deze headset.