Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcusSpinner
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-06 17:21
Ik ben hard opzoek naar een nieuwe wireless headset voor mijn Xbox One, nu blijkt deze wireless headset ook nog is bluetooth te bevatten wat natuurlijk handig is voor je mobiele apparaten zoals een laptop of telefoon. Ik ben nu verder gaan zoeken of er ook een andere model is want het design van de turtle beach is echt niet aantrekkelijk (voor als je de deur uit gaat). Nu ben ik wel bijvoorbeeld de steelseries tegen gekomen van artic waar ze in wit en zwart te verkrijgen zijn. Het enige model wat ze aanbieden die bluetooth heeft (Arctis 3 Bluetooth) voor al je mobiele apparaten beschikt niet over een wireless connection maar is wel compatible met xbox one via kabel. Is er iemand op tweakers die nog een andere variant van de turtle beach 700 en niet de Elite 800X weet te vinden maar die wel dezelfde features heeft?
...
Ik heb zelf dus een Xbox One, Smartfoon met bluetooth, Laptop met bluetooth die allemaal verbinding moeten kunnen maken met met deze headset.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 17:04

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik lees even mee, ben al een lange tijd op zoek naar een bluetooth headset voor de xbox.
Alleen ik zoek eentje specifiek voor Chat en niet met 2 oorkleppen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielhier313
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-08 13:07
En, wat is het geworden? Ben namelijk op zoek naar hetzelfde, compleet draadloos voor de xbox one, en bleutooth voor mobiel en laptop.
Van wat ik heb kunnen lezen over deze headset is dat de de bouwkwaliteit nogal ruk is.
Daarom heb ik deze nog niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcusSpinner
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-06 17:21
Heb nu twee headset van Steelseries maar beide bevallen niet echt, heb nu de Siberia 800 en Artis 3 met bluetooth. Siberia 800 werkt niet met Xbox geeft een harde ruis voor party members en Artis is alleen draadloos met telefoon en laptop.