Overstap van Ziggo naar provider met internet only en IPTV

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibeerens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09-2022
Bij Ziggo betaal ik nu 62 euro voor een totaal pakket met TV, bellen en internet (200/20). Ik kijk nauwelijks TV en bel niet via Ziggo. Nu wil ik overstappen naar een provider die alleen internet levert (liefst glasvezel) en een aparte IPTV provider. Een provider die snel en stabiel internet levert is voor mij van belang.

Wie heeft hier ervaring mee en kan adviseren. Alvast bedankt!

Beste antwoord (via ibeerens op 17-05-2018 11:00)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Even je gegevens invullen, bekijken of je dus koper, coax of glas kan krijgen. Dan via internetten.nl een provider uitzoeken. Klantenservice bellen en contract aangaan.

Veel plezier met je internet!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Euh, wat heb je zelf al gevonden?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even je gegevens invullen, bekijken of je dus koper, coax of glas kan krijgen. Dan via internetten.nl een provider uitzoeken. Klantenservice bellen en contract aangaan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ibeerens je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die zijn vind je in: Het algemeen beleid #quickstart. Wil je dus het volgende toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Welke IPTV aanbieder wil je gaan gebruiken?
- Wat voor providers zijn er allemaal beschikbaar?
- Welke netwerken zijn er beschikbaar? (ADSL, glasvezel, kabel?)

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:52
MAX3400 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:39:

Daar ga je niet wijs worden of je glas,coax of koper kan krijgen. Die site geeft alleen waardes voor koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Op die site kun je koper en glasvezel terugvinden. TS heeft al coax, dus dat is ook al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibeerens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09-2022
Heeft er iemand goede ervaring met een IPTV provider? Ik wil de basiszenders ontvangen incl. Eurosport en RTL, SBS enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
(jarig!)
ibeerens schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:02:
Heeft er iemand goede ervaring met een IPTV provider? Ik wil de basiszenders ontvangen incl. Eurosport en RTL, SBS enz.
Heb je al legale aanbieders gevonden dan ?
Want het grootste deel wat je tegenkomt, zijn vage streamers, waar je met lite/bitcoin mag betalen.

Ik ben bang dat er geen "alles in één" aanbieders zijn, die dit legaal aanbieden.
Voor het grootste deel, omdat de genoemde bedrijven vooral op contractbasis doorgifte toestaan ( dus kom je terug bij KPN, Ziggo en hun onder-aanbieders )
Al helemaal als je het in het hele huis, op meerdere apparaten tegelijk wilt kunnen kijken.
Ben je alleen, of hoogstens met twee, en ben je beiden bereid om 'handelingen' te doen om iets te kunnen kijken, kan je aardig op weg met een KPN internet only.
Maar zodra je iemand in huis hebt, die het al 'lastig' vindt om de chromecast aan te sturen, mijn wederhelft is er zo één, tegenwoordig Netflix op de PC - maar dat is eigenlijk al te vervelend.
Dan gaat dat een paar weken prima, maar daarna is het elke keer gezucht en gesteun ... is dat die paar euro waard ?

In Nederland is er géén echte cablecutters vervanging ( iig niet één die het goedkoper maakt )
In de VS kan je inderdaad voor veel kanalen zelf kiezen in een online vorm, NL ( Europa ) is daar te klein, en te verspreid in taal/wetgeving voor

[ Voor 24% gewijzigd door FreshMaker op 17-05-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16:33
Ik zou je XS4ALL aanbevelen anders KPN.

Ik raad je wel aan om je eigen router te gebruiken i.p.v. de door de provider geleverde router te gebruiken.

Zie http://netwerkje.com/eigen-router voor meer info welke router en de setup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Als je alsnog besluit om TV af te nemen bij een internetprovider, dan heeft T-Mobile Thuis Eurosport 1 & 2 in HD in het basispakket.
Pagina: 1