Beste allen,
het volgende gebeurt regelmatig (en wordt steeds erger).
Mijn pc valt letterlijk op momenten gewoon uit. Vaak valt eerst mijn beeld weg, dan na 30sec tot 1min valt mijn pc ook uit. Als ik hem dan weer wil opstarten, gebeuren er aparte dingen.
Soms gaan 1 of 2 van mn fans niet aan, pc valt dan weer uit en start weer opnieuw op (dit kan soms 1-2u duren, en herhaalt dit regelmatig). Soms weigert gewoon alles, je hoort wel de click van de opstart, maar na 30sec valt hij gewoon weer uit. Dit blijft hij herhalen (soms 15min, soms 2u) totdat hij gewoon opstart.
Soms kan ik uren achter elkaar gamen, soms gebeurt dit om het uur. Begrijpelijk dat dit erg vervelend wordt als je samen speelt met 20-30 mensen.
...
Gigabyte GA-Z87-HD3 moederbord
MSI R290 Gaming 4G grafische kaart
Intel core I5-4670 processor
Coolermaster RS550 voeding
Corsair 8gb ddr3 geheugen
Samsung SSD en 2tb HDD
...
Ik heb alle drivers volledig geüpdatet
alle windows updates gedaan, zelfs volledige clean install
Voeding is vervangen
...
het volgende gebeurt regelmatig (en wordt steeds erger).
Mijn pc valt letterlijk op momenten gewoon uit. Vaak valt eerst mijn beeld weg, dan na 30sec tot 1min valt mijn pc ook uit. Als ik hem dan weer wil opstarten, gebeuren er aparte dingen.
Soms gaan 1 of 2 van mn fans niet aan, pc valt dan weer uit en start weer opnieuw op (dit kan soms 1-2u duren, en herhaalt dit regelmatig). Soms weigert gewoon alles, je hoort wel de click van de opstart, maar na 30sec valt hij gewoon weer uit. Dit blijft hij herhalen (soms 15min, soms 2u) totdat hij gewoon opstart.
Soms kan ik uren achter elkaar gamen, soms gebeurt dit om het uur. Begrijpelijk dat dit erg vervelend wordt als je samen speelt met 20-30 mensen.
...
Gigabyte GA-Z87-HD3 moederbord
MSI R290 Gaming 4G grafische kaart
Intel core I5-4670 processor
Coolermaster RS550 voeding
Corsair 8gb ddr3 geheugen
Samsung SSD en 2tb HDD
...
Ik heb alle drivers volledig geüpdatet
alle windows updates gedaan, zelfs volledige clean install
Voeding is vervangen
...