VBA codes ontwerp tellijst voor biljarten.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Kan ik ook een voorbeeld (excel) toevoegen en hoe??
...
Wil graag VBA codes aan de knop F15 zodat deze de ingevoerde waarden van cel F17 bij elkaar telt in cel B3.
Wil graag VBA codes aan de knop H15 zodat deze de ingevoerde waarden van cel H17 bij elkaar telt in cel I3.
De waardes van cellen F17 en H17 variëren per beurt.

Is het ook mogelijk dat als de waaden van cel F 17 bevestigd zijn dat hij in cel F2 automatisch een beurt bij telt.
...

Alvast bedankt voor U medewerking.

Rene Verhaeg
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:35
Ik denk dat je echt meer informatie moet geven of een voorbeeld document moet plaatsen (staat genoeg uitgelegd her en der op het forum).

Verder klinkt, wat ik er nu uit op kan maken, jouw verhaal niet heel erg complex.
Maar waarom het wiel opnieuw uitvinden, via google kom je ook een heel eind.
kijk eens hier bijvoorbeeld.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:48
Welkom @Verwijderd ,

Dat kan allemaal.
Post hier even de code die je al hebt gemaakt, dan gebruiken we dat als uitgangspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik laat deze nog even open, maar je topicstart is echt veel te summier. Ook vraag ik me echt af waarom je dit met VBA zou willen oplossen.

Lees even Het algemeen beleid #topicplaatsen. Daarin staat beschreven wat we van een topicstart verwachten. Vul daarna je topicstart aan zodat we er iets mee kunnen. Anders gaat dit topic op slot. Kort samengevat: beschrijf de situatie zo dat anderen het kunnen begrijpen en geef duidelijk aan in welke richting je het al hebt geprobeerd op te lossen. Maar om te beginnen alvast een tip: meerdere waarden in één cel is al een fout ontwerp.

[ Voor 7% gewijzigd door Lustucru op 16-05-2018 14:04 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland