Beste GoT-Leden,
Ik ben momenteel bezig met de zoektocht naar de ideale ultrabook.
Er is alleen veel te veel keus haha
Momenteel heb ik een macbook pro 11.3 (15.4 inch retina late 2013 topmodel), welke ik in de verkoop heb staan.
Voor mijn werk heb ik een Lenovo Yoga 260, opzich een net ding, maar veel te veel problemen met Lenovo.
Hiernaar zal ik dus ook een enkele keer refereren.
Ik ben zelf ICT'er van beroep en zal dus de ultrabook hoofdzakelijk voor deze werkzaamheden gebruiken.
Een voorstel wordt gevraagd, dit is voor mij zoiets als een HP folio 1040 G1.
Dun, onder de 15 inch, i5 8gb ram en 1080p scherm (correct me if i'm wrong).
Ik ben dus op zoek naar een dunne lichte ultrabook, welke een Intel Core i5 heeft, en 8GB RAM.
Het is niet noodzakelijk dat dit het nieuwste model is, markplaats is namelijk niet voor niks ontstaan
.
Een laptopje van ongeveer 2 à 3 jaar oud is voldoende jong.
Mijn budget valt voor een 2e handse rond de 450/500 euro, en voor een nieuwe maximaal 600.
Deze laptop zal door mijn werkzaamheden als ambulant ICT'er dus altijd in mijn tas te vinden zijn, vandaar dat gewicht meetelt.
Graag zie ik liever iets in de richting als ASUS of HP (degelijkheid dus).
Lenovo en Acer zijn ABSOLUUT uitgesloten.
Graag zie ik jullie ideeën tegemoet, want hoe meer ogen en hersenen, hoe meer kennis van bepaalde goede types!
Met Vriendelijke Groet,
Kevin Kooij
Ik ben momenteel bezig met de zoektocht naar de ideale ultrabook.
Er is alleen veel te veel keus haha
Momenteel heb ik een macbook pro 11.3 (15.4 inch retina late 2013 topmodel), welke ik in de verkoop heb staan.
Voor mijn werk heb ik een Lenovo Yoga 260, opzich een net ding, maar veel te veel problemen met Lenovo.
Hiernaar zal ik dus ook een enkele keer refereren.
Ik ben zelf ICT'er van beroep en zal dus de ultrabook hoofdzakelijk voor deze werkzaamheden gebruiken.
Een voorstel wordt gevraagd, dit is voor mij zoiets als een HP folio 1040 G1.
Dun, onder de 15 inch, i5 8gb ram en 1080p scherm (correct me if i'm wrong).
Ik ben dus op zoek naar een dunne lichte ultrabook, welke een Intel Core i5 heeft, en 8GB RAM.
Het is niet noodzakelijk dat dit het nieuwste model is, markplaats is namelijk niet voor niks ontstaan
Een laptopje van ongeveer 2 à 3 jaar oud is voldoende jong.
Mijn budget valt voor een 2e handse rond de 450/500 euro, en voor een nieuwe maximaal 600.
Deze laptop zal door mijn werkzaamheden als ambulant ICT'er dus altijd in mijn tas te vinden zijn, vandaar dat gewicht meetelt.
Graag zie ik liever iets in de richting als ASUS of HP (degelijkheid dus).
Lenovo en Acer zijn ABSOLUUT uitgesloten.
Graag zie ik jullie ideeën tegemoet, want hoe meer ogen en hersenen, hoe meer kennis van bepaalde goede types!
Met Vriendelijke Groet,
Kevin Kooij