Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:44
Ruim 1,5 jaar hebben wij een RING PRO deurbel. Perfect ding voor ons, zeker aangezien wij niet altijd thuis zijn.

In maart is de bel defect geraakt bij mogelijk een firmware update. bel is vervangen, en de support gaf aan volledige unit incl de adapter.
Afijn nieuwe adapter ook geinstalleerd. nu na ng geen 4 maanden laat de adapter het afweten. ik krijg geen 24V meer uit de adapter.

Volgens support kunnen zij geen nieuwe unit opsturen (begrijpelijk deze zou nog wel moeten werken) maar ze kunnen ook geen adapter opsturen.

Ik heb het eea al beetje uitgezocht. Helaas zijn er maar weinig 24 bel transformatoren te koop.
Er zijn wel losse adapters te koop. zoek eigenlijk een die in de ABB/AHFF kast geplaatst kan worden.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Op een nieuw producti heb je toch weer volledige garantie? Da's fijn voor hun dat ze het niet willen, maar ik zou toch echt aandringen op een nieuwe unit :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:00
The Eagle schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:09:
Op een nieuw producti heb je toch weer volledige garantie? Da's fijn voor hun dat ze het niet willen, maar ik zou toch echt aandringen op een nieuwe unit :)
Euh nee, zo werkt het dus niet, je krijgt een vervangend product met de resterende garantie van het product wat defect ging of garantie van 3 maanden naargelang welke langer duur.

Kortom ik denk dat TS inderdaad buiten de boot valt.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• To_Tall
Ja klopt mee eens. Dat ga ik ook zeker proberen. Echter tot die tijd zit ik wel zonder bel. Ook als ze hem zouden opsturen, dan zou ik blij mogen zijn dat ik zaterdag dan weer een deur bel zou hebben. Vandaar dat ik ook opzoek ben naar een alternatief :)

dit staat ook op hun garantie verklaring :
For a period of one (1) year from the date of purchase of your Ring™ product, or one (1) year from the date of receipt of your replacement Ring™ Video Doorbell

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:44

HeroS

SmartHome Nerd

Deze toch:

https://www.conrad.nl/p/z...ator-24-vac-063-a-1462949

Of kijk ik niet goed.

Er staat mij ook iets bij dat een 12v ook gewoon moet werken. Dit mooie je wel ff checken.

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Verwijderd

er zijn zat kleine din rail 24V voedingen te krijgen... misschien past dat in wel in je kast.

• hfunny
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-04 20:24
Ik ben mij aan het voorbereiden, heb op dit moment een https://new.abb.com/produ...it-proof-bell-transformer transformator. Deze gaat volgens mij niet werken. Ik kom er niet uit of ABB nu een tranformator die overweg kan met de Ring.com Doorbell Pro

• To_Tall
Nope. De ABB Travo zijn voor traditionele deurbellen.

Bij het kopen van een ring doorbell pro zit een din trafo al standaard in het pakket je zou hem dus niet hoeven te kopen.

In princiepen zou elke AC adapter die 12v tot 16v geeft kunnen volstaan.

BTW. Ik heb vlak na m’n bericht hier en natuurlijk na lezen van de garantie voorwaarden opnieuw contact gezocht met RING. Zij hebben uiteindelijk mijn vraag opnieuw in behandeling genomen en mij een nieuwe travo gestuurd. Bleek toch wel een replacement unit te bestaan 😂😂.

[ Voor 36% gewijzigd door To_Tall op 16-06-2018 23:33 ]

Pagina: 1