Gratis brandsoftware ?

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 06:38
Weet iemand toevallig of er ook een gratis brandprogramma is (voor data niet speciaal voor audio zoals feurio) ?

Ik zoek dus geen warez want die weet ik zelf wel te vinden. Maar ik heb nog een oude versie van easy cd creator (3.5c) en die houdt niet van 80 min cd's die ik altijd gebruik.

Ik heb al gezocht maar kon nog niets vinden op downloadsites e.d.

Oeps misschien is dit niet echt het goede forum verplaats hem anders naar software algemeen als hij hier niet moet (sorry :) )

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:13
Nou, wachten op Windows XP dan maar en dan de bijgeleverde brandsoftware gebruiken. Anders geef ik je voor Windows weinig kans.

• smallboy
Oh, maar ik heb geen zin in andere windows. Gaat toch alleen maar trager op mijn trage pc'tje.

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://tucows.chello.nl/cdrutil95.html hier staan wel gratis brandproggies, maar het is wel shareware. En freeware burn proggies ben ik nog nooit tegen gekomen....

• smallboy
Bedankt. Er zullen wel geen freeware proggies bestaan dan.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Op maandag 16 juli 2001 14:08 schreef smallboy het volgende:
Bedankt. Er zullen wel geen freeware proggies bestaan dan.
Of je moet over willen stappen naar Linux. Daar zijn wel freeware brandprogjes voor, hoewel ze best wel lastig zijn te configureren.

Maar voor Windows ben ik ook niets gratis tegengekomen.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

ze zijn er wel maar dan bv beperkt tot 1x speed branden :P
zie www.padus.com bv

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ff een demootje van CloneCD downloaden, en dan registreren met deze naam en serial, die krijg je van mij, en ik heb er keurig voor betaald, maar gebruik het nooit :

Versie 2.8.3.1:
Name: Daniel C Davidenko

s/n:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

edit:

ook al is het de jouwe, dan nog mag je um moet posten... dit kost je wel een waarschuwing

Verwijderd

yeah right!

enige dat ik ken is een freeware port vanuit Linux van cdrecord:

http://www.nu2.nu

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 15:42

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 16 juli 2001 16:19 schreef -polle- het volgende:
Ff een demootje van CloneCD downloaden, en dan registreren met deze naam en serial, die krijg je van mij, en ik heb er keurig voor betaald, maar gebruik het nooit :

:( :( :(
Die is niet van jou! Die heb je gewoon van astalavista of iets dergelijks gehaald. Ga nou niet dit soort illegale dingen posten, dadelijk komt T.net/GoT in de problemen :(

Verwijderd

linux + cdrecord :P

• smallboy
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Maar linux heb ik niet en ben niet van plan het te installeren. Wel heb ik Beos, misschien zijn daarvoor wel brandproggies. Ga ik wel een keer zoeken.

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 23:08

Ronnie_T

Shangri-La

Op maandag 16 juli 2001 13:52 schreef smallboy het volgende:
Weet iemand toevallig of er ook een gratis brandprogramma is (voor data niet speciaal voor audio zoals feurio) ?

Ik zoek dus geen warez want die weet ik zelf wel te vinden. Maar ik heb nog een oude versie van easy cd creator (3.5c) en die houdt niet van 80 min cd's die ik altijd gebruik.

Ik heb al gezocht maar kon nog niets vinden op downloadsites e.d.

Oeps misschien is dit niet echt het goede forum verplaats hem anders naar software algemeen als hij hier niet moet (sorry :) )
Er is wel DEGELIJK een (win-32) freeware programma, namelijk XDuplicator :9~, dit programma is een G(raphical)U(ser)I(nterface) van het programma cdrdao, een freeware brandprogramma voor linux. (http://users.forthnet.gr/ath/axatis/XDuplicator/).
Dit programma heeft minstens dezelfde mogelijkheden als bijvoorbeeld een programma als CLONE-CD :9. Dus een backup maken van je eigen originele game-cd (met beveiliging) behoort tot de mogelijkheden! :P

Het enige nadeel is dat het in principe een KOPIEER-programma is, dus wil je eigen cd's maken, dan moet je op zoek naar een programma dat ISO-files kan maken van mappen op je harde schijf.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

De cdrwin mensen onderhouden hun dos tools ook en die zijn gratis...

En er zijn ook gratis progs om een iso/bin file te maken zodat je die hiermee weer kan bakken...
Pagina: 1