Toon posts:

Online feest vieren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort heb ik een 'feestje.'
Ik ben dan 1 jaar vrienden met iemand en diegene heeft me zo goed geholpen ook dat ik graag wat voor hem terug zou willen doen. Het probleem is alleen dat hij in India woont en ik in Nederland. We hebben dan ook alleen via een chat contact. Toch wil ik heel graag voor hem doen.
Wat zijn de opties om online iets te vieren of heeft iemand leuk ideeën?

Beste antwoord (via Verwijderd op 17-05-2018 09:39)

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:28
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:08:
Dankjullie, weet je hoelang een pakketje naar India onderweg is?
Webcam is idd ook een goed idee, maar we hebben dat eigenlijk nog vrij weinig gedaan, dus ik weet niet of hij dat zou willen.
Ik zat ook meer aan iets te denken als nouja iets van online ballonnen en slingers feestje. Ik weet niet of dat kan maar ideeën zijn altijd welkom!
Zoiets?

https://tweakers.net/ext/...f5D/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 8% gewijzigd door aljooge op 16-05-2018 19:04 ]

Alle reacties

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:07
1. Webcam aan zodat hij even kan mee kijken (voor zover hem dat interesseert)

2. Cadeautje via de post sturen?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dit zijn dan weer van die dingen waar Western Union WEL voor is uitgevonden :)
Note dat Indiase rupees veel voor weinig euro's zijn. Geef hem een cadeau van max 20 euro ofzo. Een maansalaris daarzo van een senior engineer ligt op ca 800 bruto. Dan is 20 euro veel ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Webcam is idd ook een goed idee, maar we hebben dat eigenlijk nog vrij weinig gedaan, dus ik weet niet of hij dat zou willen.
Ik zat ook meer aan iets te denken als nouja iets van online ballonnen en slingers feestje. Ik weet niet of dat kan maar ideeën zijn altijd welkom!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:19

Typhone

Who Dares Wins

Je hebt geen feest maar vindt het tijd voor een feest. Klein verschil qua benadering toch.

Koop wat Nederlandse dingetjes en stuur die op in een doos met een persoonlijk kaartje erbij. Hoe je dat als verrassing gaat doen weet ik niet als het contact altijd puur via de chat gebeurt...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Stroopwafels doen het altijd goed en is lang genoeg houdbaar :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:55
@Verwijderd wat heb je zelf al bedacht? Want dit wordt anders een soort boodschappenlijstje, daar zijn we als discussieforum in basis niet voor bedoelt. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Topicstarter
Señor Sjon schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:26:
[mbr]@Verwijderd wat heb je zelf al bedacht? Want dit wordt anders een soort boodschappenlijstje, daar zijn we als discussieforum in basis niet voor bedoelt. :)[/]
Wat ik al eerder zei, ik zoek eigenlijk iets om zelf een online feest te vieren. Qua cadeautje had ik al ideeën, maar ik zoek meer iets hoe je van verre afstand toch gezamenlijk een feestgevoel kan krijgen. Een website waar je dat kan doen of bijvoorbeeld dat je ergens een 'feestkamer' kan bouwen. Ik weet niet of dat mogelijk is maar daar zoek ik eigenlijk naar.

Sorry voor de onduidelijkheid

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:07
Een online kaartje sturen via de mail?

Acties:
  • Beste antwoord

• aljooge
Zoiets?

https://tweakers.net/ext/...f5D/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 8% gewijzigd door aljooge op 16-05-2018 19:04 ]

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-11 08:22
1) Zet je feestmuts op en stop een toeter in je mond
2) Start Google Hangout of Skype
3) Party hard

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets idd. Dat is wel tof. Is het mogelijk om dat zelf te maken?

• aljooge
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:28:
[...]

Zoiets idd. Dat is wel tof. Is het mogelijk om dat zelf te maken?
Zelf maken doe ik sinds 2011 hier en maak nog steeds nieuwe dingen. Mijn eigen dansvloer, discobal, radio, heb een paar landjes gemaakt, een huis, een molen, wat kleding en heb mijn winkeltje

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-12 15:26

Nibbz

Postmaster General

Unauthorized
Deze foto staat in een map die beveiligd is met een wachtwoord; ga naar de fotoalbum-map om het wachtwoord in te voeren.

What?

13:37

• aljooge
Nibbz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:17:
[...]

Unauthorized
Deze foto staat in een map die beveiligd is met een wachtwoord; ga naar de fotoalbum-map om het wachtwoord in te voeren.

What?
goed dat je dit post, heb hem er even af gehaald. Is nu open.

Verwijderd

Topicstarter
aljooge schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:09:
[...]

Zelf maken doe ik sinds 2011 hier en maak nog steeds nieuwe dingen. Mijn eigen dansvloer, discobal, radio, heb een paar landjes gemaakt, een huis, een molen, wat kleding en heb mijn winkeltje
Dat is echt gaaf! Zou je zoiets me willen leren hoe het werkt of uitleggen waar dat te doen? Lijkt me super leuk om te doen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 09:23 ]

Bensimpel

Positieve meneer

Gewoon 50 euro overmaken ofzo, kan die zijn familie uit (luxe) eten nemen, en kan jij er via facetime/webcam live bij zijn.

😆 - Denk ook eens om ;)

• aljooge
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:16:
[...]

Dat is echt gaaf! Zou je zoiets me willen leren hoe het werkt of uitleggen waar dat te doen? Lijkt me super leuk om te doen!
Eerst twinity downloaden, kijk op twinity.com
Avatar kan je aanmaken, even door wat quests heen zodat je level 5 bent en dan kan je uploaden. Als je zo ver bent help ik je even verder

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55

(...)
Laatste keer dat ik wat naar India heb gestuurd (als aangetekende brief): 4 weken.
Was ruim een week onderweg voor het in India was aangekomen, toen bijna drie weken bij de douane aldaar gelegen, en daarna nog een paar dagen voor de daadwerkelijke bezorging.

Catch a smile out there!

Pagina: 1