PREZI - Hulp benodigd bij maken afstudeerpresentatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Ik ben op dit moment aan spelen met Prezi om hierin een mooie afstudeerpresentatie te maken. Hiervoor heb ik een template gebruikt, echter loop ik in de soeps met de "verbindingslijnen"

Ben op zoek naar medetweaker die deze tool vaker gebruikt om mij even wegwijs te maken / helpen met het verbinden van alle velden.
...

Prezi
...

Nog niet veel, maar gezien de tijdsdruk hoop ik op support van een medetweaker :)
...

8)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pnnnkk
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 21:41
Wat is nu je vraag precies, maak het eens concreter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Pnnnkk schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:27:
Wat is nu je vraag precies, maak het eens concreter?
Ik heb blokken gemaakt die wil ik aan elkaar verbinden in een specifieke volgorde.
Heb geen idee waar ik dat moet doen.

Daarnaast moeten er overgangen in komen zodat het er fancy uitziet.

Als ik dit niet snel voor elkaar krijg, moet ik terugvallen op Powerpoint :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Er zijn gelegenheden waar prezi een meerwaarde kan zijn, en er zijn momenten waarop je prima 'my first prezi' kunt presenteren. Maar je afstudeerpresentatie is in ieder geval niet dat ene moment, en of het de juiste gelegenheid is waag ik ook te betwijfelen. Mijn oprechte tip zou zijn om het met zo'n korte deadline en zo weinig basiskennis gewoon te houden bij wat je kent en kunt ;)

desalniettemin een tikje richting CSA omdat dit niet over PFSL gaat maar over de software.

[ Voor 15% gewijzigd door naitsoezn op 15-05-2018 21:20 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pnnnkk
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 21:41
Het is even geleden dat ik prezi gebruikt heb, maar wat je vraagt is volgens mij wel een beetje de basis. Staat dit niet in de getting started of faq ofzoiets.

Als je sneller werkt met powerpoint is het misschien beter je daarbij te houden. Het is immers wel je afstuderen... Waarom kies je voor prezi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Pnnnkk schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:41:
Het is even geleden dat ik prezi gebruikt heb, maar wat je vraagt is volgens mij wel een beetje de basis. Staat dit niet in de getting started of faq ofzoiets.

Als je sneller werkt met powerpoint is het misschien beter je daarbij te houden. Het is immers wel je afstuderen... Waarom kies je voor prezi?
Ja, dat kan altijd nog, heb in principe nog twee weken.
Ik kies voor Prezi omdat ik onlangs als test voor een opdracht ook deze tool had gebruikt (een template), hierna kreeg ik een compliment en de leraar vroeg ook wat ik had gebruikt --> Resulteerde voor mijn gevoel in een hoger cijfer.
Helaas kan ik voor deze uitwerking geen passende template vinden :(
Pagina: 1