Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, en graag ook op hoge settings met veel fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb €1300 in gedachten maar vind het niet erg als het wat meer word. ik wil gewoon goede hardware voor een redelijke prijs
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een 1T hardeschijf en een 240gb ssd die ik mee neem naar mn nieuwe pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een intel pc. ik heb nu een amd machine en mijn ervaringen zijn daar niet heel erg positief mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil niet een hele grote case ik heb nu micro atx case en het mag wel wat groter dus ik dacht aan standaard atx qua geluid hoop ik hem zo stil mogelijk maar heeft geen prio.
Daarnaast zou ik als ik een case neem met een glazen paneel ook wel een moduler power suply willen ivm uitelijk.
Ga je overklokken?
Dat lijkt mij down the road wel een keer handig om nog wat leven uit de hardware te krijgen maar ik ga het de eerste paar jaar niet doen denk ik. maar de optie zou ik graag willen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build samen gesteld maar ik weet niet zeker of dat the way to go is. graag hoor ik of er goedkopere opties zijn voor bepalde componenten zodat ik wat kan besparen en bijvoorbeeld een betere gpu kan kopen.
Hier is de build die ik in gedachten had:
Met vriendlijke groet,
Erikjan Smid
Voornamelijk gamen, en graag ook op hoge settings met veel fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb €1300 in gedachten maar vind het niet erg als het wat meer word. ik wil gewoon goede hardware voor een redelijke prijs
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een 1T hardeschijf en een 240gb ssd die ik mee neem naar mn nieuwe pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een intel pc. ik heb nu een amd machine en mijn ervaringen zijn daar niet heel erg positief mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil niet een hele grote case ik heb nu micro atx case en het mag wel wat groter dus ik dacht aan standaard atx qua geluid hoop ik hem zo stil mogelijk maar heeft geen prio.
Daarnaast zou ik als ik een case neem met een glazen paneel ook wel een moduler power suply willen ivm uitelijk.
Ga je overklokken?
Dat lijkt mij down the road wel een keer handig om nog wat leven uit de hardware te krijgen maar ik ga het de eerste paar jaar niet doen denk ik. maar de optie zou ik graag willen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build samen gesteld maar ik weet niet zeker of dat the way to go is. graag hoor ik of er goedkopere opties zijn voor bepalde componenten zodat ik wat kan besparen en bijvoorbeeld een betere gpu kan kopen.
Hier is de build die ik in gedachten had:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 335,- | € 335,- |
1 | Asus PRIME Z370-P | € 115,- | € 115,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 515,- | € 515,- |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,90 | € 44,90 |
1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,90 | € 22,90 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 151,- | € 151,- |
1 | Cooler Master V Series V650 | € 97,01 | € 97,01 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.280,81 |
Met vriendlijke groet,
Erikjan Smid