Nijl schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:33:
Het valt mij op dat er de laatste jaren steeds méér tv programma's zijn waarbij een presentator druk bezig is in zijn (rijdende) patserbak met zijn show en wordt gefilmd. Ik vindt dit persoonlijk gewoon niet kunnen. Als bestuurder van een auto hoor je je bezig te houden met auto rijden en niet dit soort zaken. Er is op dit moment een jacht op appende en bellende bestuurders, maar dat filmen mogen ze ook wel eens gaan aanpakken. Wat vinden de overige tweakers daar van?
Sorry hoor, maar wat een gezeur ..
Je snapt toch dat het niet live is, dat er verschillende opnames gemaakt worden, waarin de presentator misschien wel 10x hetzelfde regeltje uitspreekt, en later op de montage met knip en plakwerk een verhaal gemaakt worden.
Ik proef eerder de jaloezie over de auto ( wat heeft de toevoeging "patser" er mee te maken ) dan dat je echt bezorgd bent om de verkeersveiligheid.
Er is voor ons bedrijf ooit een reclamespotje gemaakt om onze trackentrace dienst uit te rollen, en ondanks dat het ervaren 'acteurs' waren, heeft dat spotje van 50 seconden 2 weken tijd gekost.
Zelfs het invoeren van de alarmcode in de woning moest 20x gefilmd worden, omdat ze 3 seconden beeld uit 5 hoeken wilden tonen.
Zou je opmerkingen maken over de vloggers van youtube, die capriolen uithalen op de A2 onder het rijden ( make-up - filmen en babbelen ) dan zou ik je direct gelijk geven.
Maar professionele tvopnames, worden voor de hele lijn afgedekt met voorzorgsmaatregelen en "legal" zooi.
Het laatste wat je zou willen, is 'bewijs" tegen presentator X, in een ongeluk waarin hij afgeleid is van het rijden.
Vlogvoorbeelden :
YouTube: DAY1-kijkers met smaak: Mercedes GTR // #DAY1 #DailyDriver #4
YouTube: 😘Zoenen met Anna Nooshin & uit de kleren bij slam.. wat ...
YouTube: BLASTING ON THE ROAD TO BARCELONA! STREETGASM pt. 2
YouTube: De C63 gaat stuk... Streetgasm pt3.
YouTube: De C63 gaat stuk... Streetgasm pt3.
[
Voor 16% gewijzigd door
FreshMaker op 15-05-2018 16:40
]