Witruimte onderaan de pagina's

Pagina: 1
Acties:

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:38
Dit is me al vele jaren terug opgevallen maar heb er nooit iets over gemeld. Het is ook niet zo'n groot probleem. Toch breng ik het nu even naar voren. Onderaan de pagina wordt er een witruimte onder de footer getoond.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/piqjYVx.png

Kan eenvoudig opgelost worden door

code:
1
#about .metriWeb {margin-bottom: 0;}

of een

code:
1
#bottom {overflow: hidden;}

[ Voor 7% gewijzigd door BramVroy op 15-05-2018 13:32 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik herken dat paarse ding onderin helemaal niet? Ook die streep niet.

• ClickTwice
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 16:02
Safari (Mac) geeft geen witruimte onderaan.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-11 15:38
Dat CIM internet plaatje lijkt een BE tracker te zijn die voor de witruimte zorgt.
http://www.cim.be/nl/cim/wat-doet-het-cim-0

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit probleem is intern al gefixed in een project-branche welke later dit jaar zal worden gereleased :)

Intentionally left blank

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@BramVroy Dat is geloof ik alleen via Chrome zo, dus even een andere browser gebruiken tot het in update verholpen is.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:38
Hackus schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:11:
@BramVroy Dat is geloof ik alleen via Chrome zo, dus even een andere browser gebruiken tot het in update verholpen is.
Het is al maanden, misschien zelfs jaren, zo en heeft niets met een browser bug te maken. Eerder met een browser-implementatie (dat margins van een child element de parent overflowt). Zal dus niet 'verholpen' worden door een browser-update.

Ben blij te horen dat het kleine euveltje eind dit jaar verholpen zal zijn @crisp.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

BramVroy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:42:
[...]

Het is al maanden, misschien zelfs jaren, zo en heeft niets met een browser bug te maken. Eerder met een browser-implementatie (dat margins van een child element de parent overflowt). Zal dus niet 'verholpen' worden door een browser-update.

Ben blij te horen dat het kleine euveltje eind dit jaar verholpen zal zijn @crisp.
Forum update, niet een browser update. ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1