Ik ben bang dat mijn hp fikker gestorven is. Voordat de fikker wordt begraven in de bio-bak
wil ik eerst weten of jullie nog een idee hebben. Heb het volgende gedaan
Nero 5.0 = Alles gaat goed. Geen buffer underun of wat dan ook. Maar wanneer je cd in mijn cd-speler gaat, begint hij had rondjes te draaien. Kortom, het lijkt of de cd niet goed is afgesloten, maar nero zegt dat dat wel is gebeurd. Bij Easy cd creator precies hetzelfde.
Heb zelfs fomrat c: en opnieuw windows 2000 erop gegooid. Eerst geprobeerd met easy cd creator en daarna pas nero geinstalleerd en geporbeerd. Weer hetzelfde probleem
. Ben de enige met een computer, dus kan niet ergens anders testen. Iemand nog een idee, of moet ik maar gaan kijken bij www.tweakers.net voor een leuke plex (clone cd
)
Ik brand muziek vanaf hd, maar ook 1 op 1 copie geeft hetzelfde probleem
Wanneer je het wilt weten:
Amd k6 450MHz
256 Mb Sdram
Ati rage pro
En dus een hp fikker 7500 series 2x2x24
Edit: Heb search gebruikt en daar heb ik bijvoorbeeld "format c:" en eerst 1 programma op je hd zetten geprobeerd
Nero 5.0 = Alles gaat goed. Geen buffer underun of wat dan ook. Maar wanneer je cd in mijn cd-speler gaat, begint hij had rondjes te draaien. Kortom, het lijkt of de cd niet goed is afgesloten, maar nero zegt dat dat wel is gebeurd. Bij Easy cd creator precies hetzelfde.
Heb zelfs fomrat c: en opnieuw windows 2000 erop gegooid. Eerst geprobeerd met easy cd creator en daarna pas nero geinstalleerd en geporbeerd. Weer hetzelfde probleem
Ik brand muziek vanaf hd, maar ook 1 op 1 copie geeft hetzelfde probleem
Wanneer je het wilt weten:
Amd k6 450MHz
256 Mb Sdram
Ati rage pro
En dus een hp fikker 7500 series 2x2x24
Edit: Heb search gebruikt en daar heb ik bijvoorbeeld "format c:" en eerst 1 programma op je hd zetten geprobeerd