Toon posts:

Rare.... Geforce2 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus CUV4X Pentium III bord met een Pentium III 866 133Mhz FSB. Hierop een Hercules 3d Prophet II Geforce-2 MX 32MB (hele mond vol). Bovendien een SBPCI128. Het geheel werkt niet lekker. Met spelletjes zoals Delta Force Land Warrior of Falcon 4 "kraakt" het geluid en wil het beeld nog wel eens heel erg hard knipperen. Alsof het 10 tot 15 keer per seconden opnieuw op het beeld wordt gezet. Het ligt niet aan de refresh rate want als je dan met Delta Force bijvoorbeeld naar voren kijkt is het probleem weg.

Alleen kraakt het geluid altijd.

Help! Wat is dit? Ik heb al van alles geprobeerd. DirectX 8.0a, Windhoos opnieuw installen etc. kaarten maken allemaal gebruik van eigen IRQ. Windows 98 SE

Wie helpt me uit de brand? :-)
Alvast bedankt,

Daan

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

Hoeveel ram? Als je 64mb ram hebt kan het daar wel eens aan liggen. Pleur gewoon 256mb erbij, krijg je tegenwoordig gratis bij een pakje boter ofzo :P. Neej ff serieus, de ram prijzen zijn ram laag.

Verwijderd

Geen hardwareconflicten?

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 13:41 schreef Psychoot het volgende:
Hoeveel ram? Als je 64mb ram hebt kan het daar wel eens aan liggen. Pleur gewoon 256mb erbij, krijg je tegenwoordig gratis bij een pakje boter ofzo :P. Neej ff serieus, de ram prijzen zijn ram laag.
dit http://www.tweakers.net/pricewatch/17141 is leuk geheugen om over te klokken :9

Verwijderd

Topicstarter
Zit 128MB DIMMetje in. Geen hw-conflict, as far as i know. Althans, geen gedeelde DMA/IRQ/Port of wat dan ook....

Mazzls,
Storm

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 08:34
Heb je al de nieuwste drivers van je spullen geprobeerd, wil ook vaak wel is helpen.

Veel succes

(Mijn iRacing Profiel)

Verwijderd

Topicstarter
Ook al geprobeerd maar bedankt voor de tip ;)
Pagina: 1