Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickvdwinkel
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 03-09-2019
Mijn vraag

hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn mp3 file niet meer corupt is

Relevante software en hardware die ik gebruik

ik gebruik een sd card van 16gb HC klasse 10, merk sandisk

het systeem dat ik gebruik is een hp omen ce-0xx

wil hem gebruiken voor mijn telefoon

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

ik heb al geprobeerd op een ander station te openen en dit deed het.
ook heb ik geprobeerd mijn sd helemaal te formateren en toen gekeken of die het toen wel deed zonder succes toen probeerde ik ging ik kijken of het alleen aan dat ene bestand lag toen bleek echter dat dat niet het geval was en dat als ik er een ander mp3 bestand erop zetten die ook corupt was terwijl die het op een ander station wel pakt en als laatste heb ik het comand " chkdsk F: /f"

als antwoord van mijn cmd:

The type of the file system is FAT32.
Volume Serial Number is EE16-77E3
Windows is verifying files and folders...
File and folder verification is complete.

Windows has scanned the file system and found no problems.
No further action is required.
15.946.632 KB total disk space.
8 KB in 1 hidden files.
111.168 KB in 13 files.
15.835.448 KB are available.

8.192 bytes in each allocation unit.
1.993.329 total allocation units on disk.
1.979.431 allocation units available on disk.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:12
Goed, om te beginnen welkom op Tweakers. Er zijn hier meestal wel mensen die bereid zijn om mee te denken, maar wel een paar verzoekjes:

1. Zou je alsjeblieft hoofdletters en leestekens willen gebruiken en normale paragrafen tekst kunnen maken. Dat is een stuk prettiger lezen voor anderen.

2. Zou je duidelijk willen omschrijven wat er precies misgaat, en wanneer (wat gebeurd er precies, wat doe je op het moment dat het gebeurd, etc.).

3. Dan alvast wat vragen om je hopelijk verder te helpen:
- Wat bedoel met een file die "corrupt" is, hoe zie je dat?
- Wat bedoel je met een "ander station", bedoel je daarmee een HDD in je laptop?
- Heb je andere files dan MP3 files geprobeerd?
- Heb je de SD kaart al in een andere reader getest?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee