Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

de beste online winkel om een nieuwe pc te bouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.330 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erg druk op het werk en daarom heb ik niet veel tijd om zelf een nieuwe pc te bouwen. Heeft iemand ervaring met een pc laten bouwen door een online winkel?

Alvast bedankt!

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2018 00:24 ]

Alle reacties

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:41
Sorry, maar een pc bouwen is toch in een uurtje gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! bedankt voor je reactie!

Mijn probleem is dat ik geen ervaring heb met het installeren van een moederbord en voeding en erachter te komen welke de beste bios-instellingen zijn. Ik zou graag een pc willen bouwen met Ryzen 2600 als cpu en ik heb gelezen dat er compatibiliteitsproblemen kunnen zijn met de gebruikte geheugenmodules.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2018 00:32 ]

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-11 18:29
Heb je dit ooit eens in Google ingetikt?

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry :) Ik kan Nederlands lezen maar niet schrijven :(

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:40
Azerty

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Koop dan gewoon een doos gebakken lucht bij een willekeurige computerwinkel, als je niet weet hoe je het moet bouwen, opzetten, installeren, of wat compatible is etc. is de kans niet heel groot dat je meer voor je geld krijgt als je iets op maat maakt vs. iets kant-en-klaar koopt.

• spruit89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:46
Zoek je deze winkel in Nederland of in België?

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
https://www.alternate.nl/pcbuilder#!/category/0 kan niet fout gaan, lijkt mij.

[ Voor 24% gewijzigd door WokeBroke op 15-05-2018 08:02 ]

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Zoals je zelf al aangeeft ben je aan het werk, hebben jullie toevallig geen ict afdeling? Ik denk dat daar best wel eens iemand kan rondlopen die een systeem voor jou in elkaar zou willen zetten.

Once again open up your bag of tricks!

• etiennebruines
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:30
Zelf positieve ervaringen met alternate en 4launch; Ze testen meteen compatibility, en kunnen onderdelen vervangen als er problemen zijn. Ook krijg je dan niet het gedoe met DOA / terugsturen e.d. (en weet je vrij zeker dat je niet zelf het probleem hebt veroorzaakt).

Daarna altijd nog zelf de mogelijkheid in de bios dingen aan te passen, of kleine dingen zoals storage uitwisselen enzo.

• Zen1581
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-10 17:25
Ik heb hem zelf laten bouwen bij Azerty. Geweldige service en je kan de livestream volgen hoe die gebouwd word zodat je het de volgende keer zelf kan doen :)

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
zeer goeie ervaring met alternate, prijzen zijn ok, en dienst na verkoop is top, indien er later iets kapot gaat ofzo. aanrader!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-11 08:35
Ik ben voorheen shops tegen gekomen die precies de Best Buy Guide PC's aanboden voor een meerprijs voor het in elkaar zetten. Misschien kan je daar naar op zoek gaan?

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-11 12:13
Mijn eerste PC heb ik bij Alternate laten bouwen. Dit ging op zich goed, maar de aftercare/customer service is daar echt afschuwwekkend, dus om die reden zou ik ze afraden.

Azerty heb ik geen PC laten bouwen, maar wel regelmatig besteld. Contact was veel beter, werd zelfs gebeld dat de DVD drive die ik had met wit niet echt paste bij mijn kast die zwart was - of ik geen ander merk voor iets goedkoper wilde die wel paste. Dat vond ik netjes.

Ik gebruikte zelf eigenlijk de laatste jaren altijd afuture, maar ja, die zijn niet meer :(

Ander idee - er is vast wel iemand hier op Tweakers die je wilt helpen voor een biertje of iets vergelijkbaars. Als je niet aan de andere kant van het land woont zou ik mogelijk kunnen helpen, al zit ik nog druk in een verbouwing/verhuizing. Moet binnenkort ook een eigen nieuwe pc in elkaar zetten. Ben geen guru en ga niet aan de gang met waterkoeling, maar heb toch wel een PC of 4-5 zelf in elkaar gezet de laatste 10 jaar.

• Septimamus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 16:03
Service en prijzen van Azerty zijn aan te raden. Ik gebruik meestal wel eerst de PC-builder van Alternate. Die houd rekening met componenten die compatible zijn. Op zich biedt Azerty dacht ik ook goede kant en klaar gebouwde pc's aan.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 17:07

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Geen vraag voor DAA. Gebruik de pricewatch voor beoordelingen van winkels.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.