Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?
Het betreft dan de public directory en je C: schijf.
Wat me opviel is dat het wel naar behoren functioneert als je de mapping afremt die naar de public directory loopt (Map root s1:=edu_ow_01\sys\public
Ook al start je de NAL op vanuit de public directory vanuit het script @ \\EDU_OW_01\SYS\PUBLIC\NAL /MAX /NOUPDATE en map je public niet.... dan is de public dir en je c schij meteen zichtbaar
Wat me opviel is dat het wel naar behoren functioneert als je de mapping afremt die naar de public directory loopt (Map root s1:=edu_ow_01\sys\public
Ook al start je de NAL op vanuit de public directory vanuit het script @ \\EDU_OW_01\SYS\PUBLIC\NAL /MAX /NOUPDATE en map je public niet.... dan is de public dir en je c schij meteen zichtbaar
Verwijderd
effe op een rijtje:
- je hebt ZEN-policies die ervoor zorgen dat je bepaalde drives niet meer ziet.
- wanneer je een search-mapping aanmaakt in het loginscript (MAP S1:=\\server\vol:dir\), wordt de policy niet uitgevoerd.
Heb je al geprobeerd om je searchmapping een vaste letter te geven? Je map commando pakt nu gewoon de eerste vrije letter. Je kan hem ook altijd eenzelfde drive-letter toewijzen: MAP S1:=W:=\\server\vol:dir
- wanneer je een search-mapping aanmaakt in het loginscript (MAP S1:=\\server\vol:dir\), wordt de policy niet uitgevoerd.
Heb je al geprobeerd om je searchmapping een vaste letter te geven? Je map commando pakt nu gewoon de eerste vrije letter. Je kan hem ook altijd eenzelfde drive-letter toewijzen: MAP S1:=W:=\\server\vol:dir
edit:
heb je pas een upgrade uitgevoerd van je Novell-server? Is misschien dit je probleem dan: http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/10057048.htm
heb je pas een upgrade uitgevoerd van je Novell-server? Is misschien dit je probleem dan: http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/10057048.htm
Nee dit helpt ook niet... tering dit is echt mega vaag zeg....Op maandag 16 juli 2001 14:18 schreef Humulus het volgende:
effe op een rijtje:
Als ik inlog onder me eigenaccount... gaat het weer wel goed...
Je zou zeggen dat het em dan in de pol. package zit maar daar ben ik al meerdere malen doorheen gelopen. Dit om zeker te zijn over er geen dubbelingen in zitten...
Het probleem strekt zelf tot de nal.
Als deze niet gestart wordt zijn er geen problemen.
Wanneer deze start vanuit het login script....verschijnen de stations meer...
Kzie nu door de bomen het bos nie meer
Als deze niet gestart wordt zijn er geen problemen.
Wanneer deze start vanuit het login script....verschijnen de stations meer...
Kzie nu door de bomen het bos nie meer
Pagina: 1