Heb een Athlon 700 op KXA7 mobo. TNT ultra met Nvidia 3.68 drivers. Met 3d mark 99 meestal meer dan 90FPS......statische electriciteit in het systeem gehad, Athlon vervangen en FPS niet hoger dan 75 in 3dmark, is mijn graf.kaart gedeeltelijk dood?
Volgens mij kan de graphische chip niet gedeeltelijk dood zijn. Wel kunnen misschien een of meer memorychips kapot zijn. Kijk even bij 3DMark hoeveel ram je kaart meld. Is dit minder dan 32, dan zit je in de shit. Anders zal het wel iets met veranderde instellingen zijn..
heeft nog steeds 32Mb ram....ik heb het wel eens gehad met Nvidia 5.13 drivers dat ie een terugval in FPS had, nog nooit gehad met 3.68. Ik heb verder ALLE Nvidia drivers uitgeprobeerd. Bij de bench "the race" is ie in het begin (ongeveer 1/10 sec) boven de 90 en gelijk springt ie naar 75.....
Is de eindscore van de race-bench ook veel lager? Die 0.1 seconde 90fps zegt namelijk niet zoveel
. Het gaat om de eindscore...
eindsnelheid was ook 75, heb nu met Powerstrip iets ingesteld van force FPS ofzo, nu zit ie weer op de 85-86, gaat dus al beter maar ik heb dat proggie nooit nodig gehad, vreemd......
Op welke beeldmode test je hem?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Pagina: 1