Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Misschien helpt Outlook 2000 SR-1 wat, ik krijg hem net binnen via de MSDN doos van Juli 2001
ik zal es ff de KB hier tsjekken bij MS support hiero, momentje..
Freelance tweaker
Ik heb Outlook 2000 SR1+SP2 (Engels) + Win2k Pro SP2 en precies hetzelfde verschijnsel soms, dus dat helpt in iedergeval niet.
Daarentegen heb ik exact dezelfde setup op een andere machine (notebook) draaien en daar treed het nooit op.
Het gebeurt sporadisch dus het stoort me niet echt..
Daarentegen heb ik exact dezelfde setup op een andere machine (notebook) draaien en daar treed het nooit op.
Het gebeurt sporadisch dus het stoort me niet echt..
Laat maar.. .
TIs een bekend probleem , maar helaas geen oplossing behalve Manual close van de taken.
Freelance tweaker
Dit is niet specifiek het Outlook probleem waarnaar gerefereerd wordt. Eerder eengelijksoortig verschijnsel bij het aanroepen van apps vanuit vb.Op maandag 16 juli 2001 13:33 schreef D-Devil het volgende:
TIs een bekend probleem , maar helaas geen oplossing behalve Manual close van de taken.
Laat maar.. .
ik heb ditzelfde ook gehad bij Outlook 2000, maar er viel mee te leven. Als het gebeurde, gewoon ff endtask doen.
Bij outlook XP heb ik het verschijnsel nog niet gezien.
Bij outlook XP heb ik het verschijnsel nog niet gezien.
hmmm
ik heb ook al de automatische afsluiting van taken bij Win2k geprobeerd maar dat helpt jammergenoeg ook niet!
Toch dank voor de reacties!
ik heb ook al de automatische afsluiting van taken bij Win2k geprobeerd maar dat helpt jammergenoeg ook niet!
Toch dank voor de reacties!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Ja ik heb hetzelfde probleem, en het irritante is als hij in de taskmanager blijft staan dat dan elke keer mijn server opnieuw gata inbellen ik heb dus het automatisch checken maar uitgezet 
als iemand een oplossing weet.
als iemand een oplossing weet.
Pagina: 1